عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان ۹۸ استان گلستان برگزار شد


جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان ۹۸ استان گلستان برگزار شد

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر تابستان۹۸ استان گلستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان و قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ؛ این جلسه امروز شنبه 5 مردادماه 98  با حضور مهندس غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان و قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان، ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان ، فرمانداران شهرستان های استان ، روسای کمیته ها و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان و جمعی دیگر از مدیران و مسئولین مرتبط برگزار شد .
در ابتدای این جلسه احمد تجری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان  با اشاره به شرح وظایف کمیته ها گزارشی از عملکرد ستاد خدمات سفر شهرستان در نوروز ۹۸ را ارائه و بر اساس آمارهای بدست آمده از میزان اقامت و بازدید جاذبه ها و بازدیدهای نظارتی به  مقایسه این آمار  با نوروز ۹۷  پرداخت.
ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان در ایام نوروز 98، اظهار داشت: ستاد دائمی خدمات سفر استان در ایام سال در حال فعالیت می باشد و این فعالیت در ایام نوروز و تابستان به دلیل افزایش حضور مسافران و گردشگران افزایش می یابد.
او با اشاره به حادثه سیل نوروز 98 در استان ، بیان کرد : در برگزاری جلسات ستاد خدمات سفر نوروز امسال برنامه ریزی و تلاش های زیادی جهت ارائه خدمات مطلوب و آماده سازی شهرستان جهت حضور و ماندگاری مسافران و گردشگران صورت گرفت که متاسفانه حادثه سیل در ایام نوروز باعث شد علی رغم تمام تلاش ها و برنامه ریزی ها با کاهش حضور مسافران و گردشگران در استان و شهرستان روبه رو شویم.
کریمی گفت : ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان از آمادگی کامل برای خدمات رسانی شایسته به مسافران و گردشگران تابستان 98 برخوردار می باشد.
او خاطرنشان کرد : اکنون ایام پیک سفر های تابستانی هموطنان می باشد و باید با تلاش مضاعف خلأیی که با توجه به بروز سیل در نوروز امسال داشتیم جبران نماییم.
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان تاکید کرد : فرمانداران محترم نسبت به هماهنگی برگزاری جشنواره های تابستانی هیرکان که به مناسبت ثبت جهانی جنگل های هیرکانی در 4 شهرستان برگزار می شود اقدامات لازم را بعمل آورند.
وی گفت : برگزاری جلسات ستاد اجرای خدمات سفر و برنامه ریزی بازدید درقالب کمیته ضربتی ، پاکسازی تفرجگاهها در شهر ها و روستاههای استان ، پیش بینی مدارس مناسب برای پذیرش توسط ستاد اسکان ، معرفی پایگاه امداد ونجات و خیمه های نماز در سطح استان  ، فعال نمودن پایگاه شهری و جاده ای  ، فعالیت اکیپهای تعمیر وسرویس ونگهداری خودرو ، اجرای طرح نظارتی تنظیم بازار ویژه ایام تابستان 98 از جمله انتظارات دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان از دستگاه های اجرایی عضو می باشد.
در این جلسه روسای کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان شامل(کمیته اطلاع رسانی، سلامت و بهداشت، ارزیابی عملکرد، نظارت و تنظیم بازار ، اسکان، خدمات رفاه، هماهنگی شهرداری ها و دهیاری ها، خدمات انتظامی، خدمات امداد و نجات، خدمات حمل و نقل و ترافیک و ...) گزارشی از فعالیت ها و شرح وظایف خود در ستاد بیان کردند.
 

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .