عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر استاندار گلستان از عضو گلستانی تیم ملی مهارت ایران در مسابقات جهانی کازان 2019


تقدیر استاندار گلستان از عضو گلستانی تیم ملی مهارت ایران در مسابقات جهانی کازان 2019

تقدیر استاندار گلستان از عضو گلستانی تیم ملی مهارت ایران در مسابقات جهانی کازان 2019

استاندار گلستان در مراسم بزرگداشت هفته ملی مهارت از مهارت آموخته گلستانی عضو تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی ایران در مسابقات مهارت جهانی کازان 2019 روسیه تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، دکتر حق شناس استاندار گلستان با اهدای لوح سپاس از مهارت آموخته گلستانی عضو تیم ملی مهارت ایران اعزامی به مسابقات جهانی کازان 2019 تقدیر کرد.

بخشی از این پیام به شرح ذیل می باشد:
استعدادها و توانمندی های فرزندان این مرز و بوم در جهان بی نظیر و چشمگیر است. نوجوانان و جوانان برومندی که با کمترین امکانات اما با همتی بلند و با پشتکار و سعی فراوان همواره در رقابت های علمی و مهارتی درخشیده اند.آری، دستان پرتوان و عزم استوار بار دگر حدیث پرافتخار پیروزی را می سراید و امروز را برای فردایی بهتر و سازنده آماده می سازد.
بر خود لازم می‌دانم، از زحمات و پشتکار شما در مسابقات ملی مهارت تشکر نمایم و برایتان در چهل و پنجمین دوره مسابقات جهانی مهارت کازان 2019 آرزوی موفقیت و افتخارآفرینی برای میهن عزیزمان ایران را دارم.
امید است با تکیه بر الطاف الهی و در سایه‌ی رهنمودهای رهبر فرزانه‌ی انقلاب، در راه کسب علم و دانش و تحقق آرمان‌های الهی و انسانی بیش از پیش تلاش کنید. توفیقات بیشتر، سعادت و سلامت شما را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.
هادی حق شناس
استاندار گلستان


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .