عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان مهیا میزبانی از مسافران و گردشگران در جشنواره تابستانی هیرکان

مسوول روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی گلستان خبر داد :

گلستان مهیا میزبانی از مسافران و گردشگران در جشنواره تابستانی هیرکان

 مسوول روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از آمادگی استان گلستان برای میزبانی از مسافران و گردشگران در ایام جشنواره تابستانی هیرکان در دهه امامت و ولایت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ؛ مسعود زیارتی امروز یکشنبه 13 مردادماه 98 با اعلام این خبر گفت : اطلاع رسانی و تبلیغات برگزاری جشنواره تابستانی هیرکان که همزمان در دهه امامت و ولایت برگزار خواهد شد با روشهای مختلفی برنامه ریزی شده است.
او همچنین به ظرفیت فضای مجازی و نقش موثر آن در میان مردم اشاره کرد و گفت : از مدتی قبل شناسایی کانال و گروه های فعال استان در شبکه های مجازی در دستور کار قرار گرفت و طی ارتباطاتی که با مدیران این کانال ها و گروه ها برقرار شد ، مقرر شد تا از ظرفیت آن ها در این جشنواره و اینگونه برنامه ها استفاده شود.
زیارتی همچنین اضافه کرد : رسانه ملی هم یکی دیگر از ظرفیت های اطلاع رسانی در این حوزه است و طی هماهنگی های بعمل آمده ، کلیپی کوتاه از جشنواره تابستانی هیرکان جهت تبلیغ از 12 لغایت 29 مردادماه از صدا و سیمای مرکز گلستان پخش خواهد شد .
او اضافه کرد: علاوه بر نصب اقلام تبلیغاتی محیطی از جمله بنر و پوستر ، از پتانسیل اصحاب رسانه از جمله تبلیغات در صدا و سیما مرکز گلستان و همچنین روش های نوین تبلیغاتی در فضای مجازی استفاده شده است.
مسوول روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی گلستان در پایان ضمن دعوت از مردم فهیم و فرهنگ دوست استان زیبای گلستان و مردم ایران زمین برای حضور در این جشنواره گفت: امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد استقبال مناسب و باشکوه و همچنین ایجاد فضایی شاد و مفرح و سالم را برای هموطنان عزیز به وجود آوریم.

زیارتی یادآور شد : علاقمندان میتوانند جهت پیگیری به روز ترین اخبار جشنواره به سایت اداره کل به آدرس http://www.golestanchto.ir/ و همچنین کانال فضای مجازی به آدرس @golestannegarestan مراجعه نمایند.

گفتنی است ،  این جشنواره تابستانی که از 23 لغایت 29 مردادماه 98 در تمام 14 شهرستان استان برگزار می شود با بخش های متنوع از قبیل برگزاری موسیقی ، جنگ های شادی ، نمایشگاه های صنایع دستی ، مسابقات ، اجرای آیین ها و بازی های بومی و محلی میزبان مسافران و گردشگران می باشد.
نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .