عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمی و گفتگوی اصحاب رسانه با جمعی از مدیران کل استان گلستان برگزار شد


نشست صمیمی و گفتگوی اصحاب رسانه با جمعی از مدیران کل استان گلستان برگزار شد

نشست صمیمی و گفتگوی اصحاب رسانه با جمعی از مدیران کل استان گلستان برگزار شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برپایی نشست صمیمی و گفتگوی اصحاب رسانه با جمعی از مدیران کل استان گلستان در صبح دوشنبه 14 مرداد ماه در سالن جلسات آن اداره کل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری ضمن تبریک هفته گرامیداشت خبرنگار و روز خبرنگار، اظهار کرد: این جلسه با هدف دیدار و گفتگو اهالی رسانه با مدیران کل تامین اجتماعی، اطلاعات، تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس کل دادگستری استان گلستان برپا شد.
وی ضمن اعلام خبر سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان هفته به استان گلستان، ادامه داد: طبق جدول پیش بینی شده اهالی رسانه در فضایی صمیمی از ساعت ٩ تا ١٠ با مدیرکل محترم تامین  اجتماعی استان گلستان، از ساعت ١٠ تا ١١ با مدیر کل اطلاعات و رییس کل دادگستری استان گلستان و از ساعت ١١ تا ١٢ با مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان دیدار و گفتگو کردند.
این مدیر استانی با اشاره به اینکه خبرنگاران با وجدان و فطرت بیدارشان در آگاهی بخشی و امید دادن به جامعه و ارائه راه حل برای حل مباحث تاریک اجتماع نقش بسزایی دارند، افزود: این نشست در فضایی صمیمی برپا شد و هر یک از اهالی رسانه و مدیران کل در فضایی تعاملی کوشیدند ضمن پاسخ گویی به مطالبات یکدیگر، اهدافی را برای توسعه استان با بهره مندی از ظرفیت رسانه پیش بینی و برنامه ریزی کنند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .