عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امیدواریم براساس قانون به خانه مطبوعات اختیارات داده شود


امیدواریم براساس قانون به خانه مطبوعات اختیارات داده شود

امیدواریم براساس قانون به خانه مطبوعات اختیارات داده شود

عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ای رسانه ای خزر به میزبانی چالوس (نمک آبرود) که در روز پنج شنبه ٢٤ مرداد ماه برگزار شد، گفت: اصحاب رسانه صفت پیامبرگونه و دغدغه مردم و نظام را دارند و آگاه کننده جامعه هستند. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستانی، این مدیر استانی با بیان اینکه وضعیت معیشتی خبرنگاران باید مطلوب شود گفت: نباید خبرنگاران غصه یارائه و بیمه و کاغذ را داشته باشند و باید فقط دغدغه مردم را داشته باشند.

وی ادامه داد: برای نخستین بار امسال مراسم روز خبرنگار در استان گلستان با حضور صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد که خیر و برکات زیادی برای استان به همراه داشته است.
کشمیری افزود: به مناسبت روز خبرنگار برنامه های متمرکزی در شرق و غرب استان برگزار شد که همه این قدم ها در راستای توجه کردن به این قشر زحمتکش جامعه برداشته شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در پایان پیشنهاد تنظیم یک اساس نامه ثابت برای کسب اختیار خانه مطبوعات در تصمیم گیری های مختلف را ارائه داد و افزود: امیدواریم با تنظیم یک اساس نامه ثابت و دادن برخی اختیارات در حوزه رسانه ها به خانه مطبوعات شاهد بهبود وضعیت اهالی رسانه در استان ها باشیم.
یادآوری می شود آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای خزر با حضور کواکبیان (رییس خانه مطبوعات کشور) علی آبادی مدیرکل مرکز مطالعات و ‌برنامه ریزی رسانه ها وزارت ارشاد، عباس زارع و  عادله کشمیری (مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های مازندران و ‌گلستان)، برگزیدگان و خبرنگاران استان های شمالی در سالن ملل مجموعه نمک آبرود چالوس برگزار شد.
گفتنی است، بیش از ١٤٠ اثر توسط اصحاب رسانه استان های شمالی کشور به دبیرخانه جشنواره رسانه ای خزر ارسال شد که در بخش گزارش تحقیقی و تحلیلی « وحید حاج سعیدی» با گزارش «جای شما خالی رفته بودیم شمال»  حائز رتبه ی دوم و در بخش ویژه خزر با  عنوان « یک دریا پر از رویا» مقام دوم را از آن خود کرد.
همچنین در این جشنواره ی فرهنگی و رسانه ای عقیل مهقانی در بخش عکس (تک عکس و گالری» از بازار کسب و کار گلستان موفق به کسب رتبه اول شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .