عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آب شرب مشترکین گلستانی در محدوده استانداردهای کیفی قرار دارد

معاون بهره برداری شرکت آبفا استان:

آب شرب مشترکین گلستانی در محدوده استانداردهای کیفی قرار دارد

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: آب شرب توزیع شده در شبکه های آبرسانی شهرها و روستاهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در محدوده استانداردهای کیفیت سازمان بهداشت جهانی قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس "مهیار خسروی" در گفتگو با پایگاه خبری شرکت اعلام نمود: حفظ دائمی کیفیت آب شرب مورد استفاده مشترکین شرکت از اهداف ویژه  مدیران ، کارشناسان و کارکنان آبفا  است.
مهیار خسروی افزود : آزمایشگاههای آب شرکت آبفا گلستان مجهز به تجهیزات ابزار دقیق و برخوردار از بهترین کارشناسان و پرسنل زبده می باشد که در سطح کشور تعداد اندکی از این آزمایشگاه ها به آن مجهز هستند .
وی با اشاره به اینکه آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان جزو آزمایشگاههای نمونه کشور و دارنده گواهینامه ISO17025 می باشد، یادآورشد: نتایج آزمایشات این مرکز دقیق و از نظر مجامع بین المللی دارای اعتبار می باشد همچنین این استاندارد در آزمایشگاه شهر گنبد مستقر و  تا پایان ماه جاری  ممیزی نهایی خواهد شد. 
خسروی  با تاکید بر افزایش توان و بار علمی واحد کنترل کیفیت آب در شرکت آب و فاضلاب استان گلستان اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح کیفیت تخصصی آزمایشگاههای آب  استان ،  آزمون‌های تست ( PT ) یا سنجش مهارت و تخصص درآزمایش آب روی یک نمونه مجهول به طور مستمر به طور سالیانه انجام می شود.
 معاون بهره برداری شرکت آبفا استان ، تصریح کرد : همه ساله با فرارسیدن فصل گرما به منظور حفظ سلامت آب مشترکین ، شرکت تدابیر مورد نیاز جهت تضمین کیفیت آب را با شدت بیشتری و به صورت ویژه پیگیری می کند و در همین راستا طی برنامه های زمانبندی مشترک با دانشگاه علوم پزشکی استان ، پایش کیفی آب مورد استفاده شهروندان بطور دقیق انجام می دهد .
 مهندس خسروی در خاتمه ضمن اطمینان به مشترکین تحت پوشش از لحاظ کیفیت آب شرب توزیعی اعلام داشت : طی یکسال اخیر یکهزار و 80 مورد آزمایش شیمیایی و دو هزار مورد آزمایش میکروبی و 65 هزار مورد آزمایش سنجش کلر باقیمانده در سطح شهرهای استان انجام گردیده است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 348
  • کد خبر : 64482