عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ریشه های جامعه استارتاپی باید از رده دانش آموزی بنیان گذاری شود

محمد احمدی در اولین رویداد کارآفرینی دانش آموزی گلستان:

ریشه های جامعه استارتاپی باید از رده دانش آموزی بنیان گذاری شود

ریشه های جامعه استارتاپی باید از رده دانش آموزی بنیان گذاری شود 

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی مدیرکل ICT استان، در اولین رویداد کارآفرینی دانش آموزی از لزوم نهادینه شدن استارتاپ ها در جامعه از سن کودک و نوجوان خبر داد.
وی با اشاره به لزوم توجه به ایجاد اقتصاد دانش بنیان از رده کودک و نوجوان گفت: امروزه ایده، دانش و تخصص از ملزومات موفقیت است و متاسفانه در نظام آموزشی این مهم مورد غفلت قرار گرفته است که برگزاری این رویدادها کمک شایانی به تعالی کودکان در این حوزه می نماید.
نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان در توضیح رویداد "رکاد" گفت: رویداد کارآفرینی دانش آموزی با عنوان "رُکاد” رویدادی است مبتنی بر استاندارد های جهانی استارتاپ ویکند که برای نوجوانان محصل در آموزش و پرورش طراحی شده است تا دانش آموزان با نگرش کارآفرینی درس را عمیق تر بخوانند.
وی هدف از برگزاری این رویداد را کسب مهارت های ایده پردازی، خلاقیت و نوآوری عنوان کرد و گفت: آماده سازی ذهنی دانش آموزان برای آگاهی، طراحی و انتخاب مسیر شغلی و استعدادشناسی قبل از ورود به دانشگاه از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است که بستر مناسبی را بعد از رویداد جهت توسعه مهارت های پایه و فردی ایجاد می کند.
وی ابراز امیدواری کرد: به دنبال این هستیم که این رویداد را در تمام شهرهای استان داشته باشیم 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .