عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جدول اکران فیلم های سی‌ و دومین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان در گلستان اعلام شد


جدول اکران فیلم های سی‌ و دومین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان در گلستان اعلام شد

 معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان جدول  اکران فیلم های سی‌ و دومین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان در آن استان را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رمضان یازرلو افزود: این رویداد بین المللی همزمان با استان اصفهان،در 30 استان کشور از جمله استان گلستان در سینما عصر جدید در دو سانس از تاریخ 31 مرداد تا 4 شهریور ماه 10 فیلم ویژه کودکان و نوجوانان اکران خواهد شد.
وی ادامه داد: فیلم های داستان های باغ جادویی آنتون کرینگز با دوبله فازسی از کشور فرانسه و لوکزامبورگ در بخش کودک و نوجوان و انیمیشن بنیامین از ایران در روز پنج شنبه 31 مرداد ماه اکران خواهد شد.
در ادامه و در روزهای آتی فیلم های جزیره گنج، قطار آن شب، جوانمردان، ببست و سه نفر، اینجا خانه من است، منطقه پرواز ممنوع، غرغرو وارد می شود و تورنادو اکران خواهد شد.
وی بیان کرد: امسال در اکران همزمانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان بخشی از داوری به عهده دانش آموزان استان نهاده شده است.
یازرلو افزود: امسال بخشی از جوایز جشنواره یادشده مربوط به داوری‌هایی است که در استان‌ها انجام و بر همین اساس تیم داوری متشکل از ١٥ دانش‌آموز دختر و پسر ٩ تا ١٥ سال انتخاب می‌شوند و دوره کارگاهی آموزشی و توجیهی دو روزه را می گذرانند.
وی تصریح کرد: نتیجه داوری دانش آموزان منتخب به مرکز اصلی جشنواره در اصفهان ارسال خواهد شد که در نهایت با جمع‌بندی داوری‌های سراسر استان‌ها، به فیلم‌های برگزیده جایزه اهدا می‌شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .