عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عزم جدی دستگاه قضایی جهت برخورد با متخلفان حوزه استاندارد

در دیدار مدیرکل استاندارد گلستان با دادستان شهرستان مینودشت تاکید شد:

عزم جدی دستگاه قضایی جهت برخورد با متخلفان حوزه استاندارد

در راستای گسترش همکاری های دو جانبه، نشست مشترکی بین مدیر کل استاندارد گلستان و دادستان مینودشت در محل دفتر دادستان انجام شد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، محمود فرمانی ضمن اشاره به قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد سازمان ملی استاندارد با تاکید بر چگونگی نظارت استاندارد بر آسانسورها و شهربازی ها و... در سطح استان، از روند عملکرد استاندارد و وظایف محوله در خصوص کالا و خدمات مشمول استاندارد اجباری توضیحاتی را ارائه کرد. 
دبیرشورای استاندارد  گلستان تصریح کرد: با توجه به نگاه مثبت دستگاه قضا به مقوله کیفیت و استانداردسازی ، خواستار حمایت و همراهی همه جانبه در زمینه استاندارد و استانداردسازی هستیم.
دادستان شهرستان  مینودشت نیز با توجه به اهمیت استاندارد در حفظ سلامت، بهداشت و ایمنی جامعه، حضور استاندارد را حضوری اطمینان بخش دانست و افزود: مهر استاندارد، اطمینان خاطر برای همه شهروندان به همراه دارد و باید برای تقویت این سرمایه تلاش کرد.
حسینعلی ایزد اظهارامیدواری کرد که در خصوص همکاریهای مشترک دادستانی و استاندارد ، بتوانیم بیش از پیش در حفظ سلامت حقوق شهروندی گام بر داریم و در همین راستا دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان آماده هر گونه همکاری با اداره کل استاندارد گلستان است. 
در این نشست در مورد پرونده های حقوقی حوزه شهرستان مینودشت و اقدامات استاندارد گلستان در این شهرستان بحث و تبادل نظر شد. 
در این دیدار معاون ارزیابی انطباق،رئیس اداره حقوقی و پاسخگویی به شکایات و رئیس اداره استاندارد گنبد کاووس، محمود فرمانی را همراهی می کردند. 
 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .