عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح 9 پروژه شرکت آب و فاضلاب در هفته دولت

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خبر داد :

افتتاح 9 پروژه شرکت آب و فاضلاب در هفته دولت

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از افتتاح9 پروژه در هفته دولت با اعتباری بالغ بر بیش از 15 میلیارد تومان خبر داد .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس " ابوالفضل رحیمی " اظهار داشت : این پروژه‌ها با حمایت‌های و پشتکار مثال‌زدنی مجموعه آب و فاضلاب استان به انجام رسیده است و ما نیز خود را ملزم به حمایت این اقدامات مؤثر می‌دانیم.  
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد : اصلاح و توسعه شبکه آب آشامیدنی شهر های استان به میزان    25 کیلومتر با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی از پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت خواهد بود .
وی خاطر نشان کرد : حفر و تجهیز 9 حلقه چاه شامل، 4حلقه چاه آب شرب در گرگان ، حفر و تجهیز و اجرای خط انتقال2 حلقه چاه در گنبد ، حفر و تجهیز و اجرای خط انتقال2 حلقه چاه در آق قلا، حفر و تجهیز و اجرای خط انتقال1حلقه چاه در کردکوی، و حفر و تجهیز و اجرای خط انتقال1 حلقه چاه در کلاله در راستای تامین آب پایدار در سطح استان افتتاح خواهد گردید .
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از راه اندازی مرکز تله متری تاسیسات آبرسانی شهر گرگان خبر داد و تصریح کرد : این پروژه در اواخر سال گذشته در قالب فاز اول و به منظور قرار دادن کلیه منابع تامین (79حلقه چاه عمیق)، دو واحد تصفیه خانه آب ، 20واحد مخزن ذخیره و 7واحد ایستگاه پمپاژ شهر گرگان تحت پوشش یک مرکز پایش و راهبری ،کلید خورد و علیرغم وجود مشکلات و تنگناهای مالی در سال جاری خوشبختانه در حال طی تست های نهایی به منظور راه اندازی و بهره برداری می باشد .
رحیمی توزیع عادلانه آب را در استان یکی از اولویت‌ها برشمرد و اذعان داشت:  شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و فن آوری های نوین در سیستم تله متری و نیز با استفاده از مانیتورینگ توزیع آب در استان را به صورت عادلانه دنبال می‌کند، همچنین با استفاده از این سیستم مباحث کمی و کیفی آب هم رصد می‌شود.
مهندس رحیمی در پایان افزود : مطالعه و اجرای تاسیسات فاضلاب شهر علی آباد کتول از دیگر پروژه های شرکت آبفا استان در هفته دولت خواهد بود و بر ضرورت اجراي هر چه سريع تر طرح‌هاي فاضلاب با توجه به افزايش جمعيت و حفظ محيط زيست تاكيد كرد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 345
  • کد خبر : 64663