عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح 17 پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در هفته دولت 98

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان خبر داد:

افتتاح 17 پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در هفته دولت 98

 مدیرکل ICT استان از افتتاح 17 پروژه مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان با اعتباری بالغ بر 262 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی در خصوص معرفی پروژه ها گفت: به منظور بروز رسانی سیستم­های تلفن بی سیم روستایی، پروژه ارتقاء سيستم تلفن بي سيم روستاييWLL)) به تلفن همراه اول روستايي نسل سوم(3G) در 4 سایت روستایی شهرستان گرگان، 27 سایت روستایی شهرستان گنبدکاووس و همچنین یک سایت در روستای میدان جیق کوچک شهرستان مراوه تپه به بهره برداری می رسد.
وی  همچنین از افتتاح 11 پروژه اينترنت­ پرسرعت روستايي LTE-4G در سراسر استان خبر داد و اضافه کرد: پروژه اينترنت­پرسرعت روستايي   LTE-4G استان گلستان با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال در روستاهای گنبدکاووس، علی آباد کتول، گالیکش، کلاله و مراوه تپه به بهره برداری می رسد و از این پس ساکنان این مناطق می توانند با بهره مندی از بستر نسل سوم و چهارم تلفن همراه، به سرویس های جدید دسترسی پیدا نموده و ایجاد اشتغال نمایند.
لازم به توضیح است با افتتاح این پروژه ها در هفته دولت بالغ بر 95 درصد از روستاهای استان به اینترنت پرسرعت روستایی دست می یابند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .