عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره برداری از 15 پروژه تولیدی گلستان در هفته دولت

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان:

بهره برداری از 15 پروژه تولیدی گلستان در هفته دولت

بهره برداری از 15 پروژه تولیدی گلستان در هفته دولت
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان از بهره برداری و افتتاح 15 پروژه تولیدی ایجادی و توسعه ای با اعتبار 430 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گلستانحجت اله خلیل زاده در حاشیه افتتاح واحدهای تولیدی جدید در شهرک صنعتی آق قلا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شرکت شهرک های صنعتی در دو بخش طرح ها و پروژه ها افتتاح شده و به بهره برداری می رسند.
وی توضیح داد: در هفته دولت امسال 13 طرح زیربنایی و عمرانی با اعتبار 43 میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی 14 طرح با برآورد اعتبار 115 میلیارد ریال در حوزه زیرساخت ها و امکانات زیرساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان آغاز می شود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان ادامه داد: همچنین امسال در هفته دولت 15 پروژه تولیدی (ایجادی و توسعه ای) با سرمایه گذاری 430 میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان افتتاح شده و به بهره برداری می رسد.
خلیل زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای برنامه های رونق تولید در استان تلاش داریم تا پایان سال همین میزان سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی جدید در استان را شاهد باشیم.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان همچنین از شناسایی 12 خوشه کسب و کار در گلستان و بهره برداری از 13 طرح زیربنایی و عمرانی در هفته دولت خبر داد.
خلیل زاده اظهار کرد: براساس سیاست های ابلاغی و با توجه به مزیت های استان بر پایه پتانسیل ها و ظرفیت های موجود خوشه های کسب و کار در گلستات شناسایی، امکان سنجی و مطالعه شده و به مرحله اجرا رسید.
وی با اشاره به اینکه نخستین خوشه استان که خوشه خوراک دام و طیور بود در سال 88 و سپس خوشه فرش و لبنیات انجام شد، افزود: در حال حاضر با توجه به اینکه گلستان یکی از قطب های تولید طیور کشور است در حال اجرای خوشه طیور در استان هستیم.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان با بیان اینکه ظرفیت های استان را شناسایی کرده ایم، ادامه داد: پرورش کرم ابریشم، تولید ادوات و ماشین آلات کشاورزی، خوشه آرد و مبلمان در استان شناسایی شده است.
وی با بیان اینکه تاکنون 12 خوشه کسب و کار در استان شناسایی شده است، تصریح کرد: امکان سنجی خوشه مبل در گلستان انجام شده و در حال انتخاب عامل اجرایی برای آن هستیم.
خلیل زاده خاطرنشان کرد: هرچند 12 خوشه کسب و کار در استان شناسایی شده اما با توجه به ظرفیت های جدید امکان بازنگری در خوشه های گلستان وجود دارد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت شهرک های صنعتی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .