عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش ردپای آب در استان گلستان برگزار می شود

با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده؛

همایش ردپای آب در استان گلستان برگزار می شود

همایش ردپای آب در استان گلستان برگزار می شود

همایش ردپای آب و رونمایی از طرح ملی آموزشی بانوی آب (طرح آموزشی مدیریت مصرف آب به زنان خانه دار ) برای نخستین بار با حضور دکتر معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و استاندار گلستان عصر شنبه نهم شهریور ماه جاری در گرگان مرکز استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب شهری استان گلستان مهندس ابوالفضل رحیمی اظهار کرد:با توجه به پیچیدگی تامین،انتقال،تصفیه و توزیع آب و محدودیت های منابع آبی کشور،ضرورت مصرف بهینه آب شرب بیش از پیش احساس می شود.لذا در خصوص انتقال مفاهیم و هشدارهای مصرف آب طرح آموزشی بانوی آب تهیه دیده شد.
رحیمی تصریح کرد: از آن جهت که نقش بانوان در ارتقای فرهنگ  مصرف بهینه غیر قابل انکار می باشد،بنابراین لزوم آموزش در مجتمع های مسکونی برای بانوان بیش از پیش احساس می شود.
سرپرست آبفا گلستان در ادامه بیان کرد :طرح آموزشی بانوی آب که با رویکردهای اجرایی:آموزشی ،ترویجی و پژوهشی اجرا می شود،دارای اهداف کلی ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و استفاده از روش های مناسب، کاهش مصرف سرانه آب و جلب مشارکت همگانی می باشد.
گفتنی است: تشویق مردم به استفاده  بهینه آب ، ایجاد پل ارتباطی موثر و مستمر با مردم و تشویق شهروندان به استفاده از لوازم کاهنده مصرف آب از اهداف جزئی طرح می باشد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 518
  • کد خبر : 65151