عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گسترش همکاری و مشارکت کانون پرورش فکری گلستان با دستگا‌ه‌های اجرایی


گسترش همکاری و مشارکت کانون پرورش فکری گلستان با دستگا‌ه‌های اجرایی

گسترش همکاری و مشارکت کانون پرورش فکری گلستان با دستگا‌ه‌های اجرایی
در راستای گسترش همکاری و مشارکت کانون با دستگاههای اجرایی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مدیریت امور شعب بانک ملی و ریاست سازمان مهندسی استان گلستان دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون این استان، هدف از این دیدارها را هم‌افزایی و به کارگیری حداکثر ظرفیت‌‌های مادی و معنوی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری، ویژه کودکان و نوجوانان عنوان کرد.
 وی گفت: به منظور توسعه و تضمین فعالیت های فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی تفاهم نامه ای بین کانون پرورش فکری استان و مدیریت امور شعب بانک ملی گلستان منعقد خواهد شد.
مدیریت امور شعب بانک ملی گلستان نیز در این نشست گفت :بانك ملی با توجه به رسالت اجتماعي خود و با هدف ارزش نهادن به كودكان ونوجوانان و آشنايي آنان با بانك و مفاهيم ساده اقتصادي، رفتار پس انداز، مفهوم سرمايه گذاري و خدمات نوين بانكي، طرح کانون جوانه ها را به اجرا در می آورد.
 عبدالله باقریان لمراسکی افزود: آشنايي اعضای نوجوان کانون با تقویت هوش مالی به زبان ساده و بالا بردن اطلاعات بانكي و عمومي آنها از انتظارات بانک از کانون پرورش فکری است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای مشارکت بین دستگاهی روز سه شنبه 12 شهریور با رییس سازمان نظام مهندسی استان گلستان نیز دیدار و گفتگو کرد.
محبوبه رجب نسب هدف از برگزاری این نشست را برنامه ریزی صحیح و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌ها و نهادها در پیشبرد منافع کودکان و نوجوانان و برگزاری هرچه باشکوه تر جشنواره قصه گویی عنوان کرد.
 حسین ویزواری رییس سازمان نظام مهندسی گلستان نیز ضمن قدردانی از فعالیت های ارزشمند کانون پرورش فکری، آمادگی مجموعه خود را در خصوص حمایت و همراهی در راستای سیاست‌های کلان استانی اعلام کرد.
 در پایان مقرر شد در نشستی تخصصی کارشناسان هر دو نهاد ظرفیت‌های مشارکتی را بررسی کرده و راه‌کارهای مربوطه را به منظور گسترش دامنه‌ی فعالیت‌ها اعلام نمایند.
گسترش همکاری و مشارکت کانون پرورش فکری گلستان با دستگا‌ه‌های اجرایی

نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .