عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نذر امسال من اهدای خون برای نجات انسانها

جمعیت هلال احمر استان گلستان خبر داد:

نذر امسال من اهدای خون برای نجات انسانها

نذر امسال من اهدای خون برای نجات انسانها

همزمان با دهه اول محرم و در آستانه ایام تاسوعا و عاشورا حسینی مدیرعامل، معاونین، کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در محل مرکز انتقال خون استان حضور یافته و با اهدای داوطلبانه خون در این امر خداپسندانه که همانا اهدای حیات و زندگی به همنوعان است؛ شرکت نمودند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ همزمان با دهه اول محرم و در آستانه ایام تاسوعا و عاشورا حسینی و با توجه به رسالت جمعیت هلال احمر در توسعه و ترویج نوع دوستی و صلح و ایثار و نجات جان بیماران نیازمند به خون و فرآورده های خونی و نظر به تعامل ارزنده جمعیت هلال احمر گلستان و اداره کل اداره خون استان و در سایه شعار نذر امسال من اهدای خون برای نجات جان انسان ها سازمان انتقال خون؛ مدیرعامل، معاونین، کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در محل مرکز انتقال خون استان حضور یافته و با اهدای داوطلبانه خون در این امر خداپسندانه که همانا اهدای حیات و زندگی به همنوعان است؛ شرکت نمودند.
در حاشیه این اقدام خداپسندانه دکتر هروی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه اهدای خون در حقیقت نوعی ایثارگری است، گفت: ترویج فرهنگ اهدای داوطلبانه خون، از موضوعات مورد تاکید فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر است.
دکتر هروی خاطرنشان کرد: نظر به اشتراک فعالیت های داوطلبانه در مجموعه جمعیت هلال احمر و سازمان انتقال خون؛ در صدد هستیم با تقویت تعاملات در راستای اجرای فعالیت های داوطلبانه مشترک به ویژه در حوزه آموزش؛ طی سال جاری در استان قدم های شایانی برداریم.
گفتنی است پس از پایان اهدای خون داوطلبانه، از سوی مدیرکل انتقال خون استان، به کارکنان جمعیت هلال احمر گلستان که بیش از 25 بار خون اهداء کرده اند لوح سپاس و مدال اهداء کننده مستمر خون اهدا شد.

نذر امسال من اهدای خون برای نجات انسانها

 

نذر امسال من اهدای خون برای نجات انسانها

 

نذر امسال من اهدای خون برای نجات انسانها


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .