عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ورکشاپ آموزشی، انگیزشی آشنایی با برنامه نویسی ویژه دانش ­آموزان برگزار شد

به مناسبت روز برنامه نویس:

ورکشاپ آموزشی، انگیزشی آشنایی با برنامه نویسی ویژه دانش ­آموزان برگزار شد

ورکشاپ آموزشی، انگیزشی آشنایی با برنامه نویسی ویژه دانش ­آموزان برگزار شد

ورکشاپ دانش ­آموزی آشنایی با برنامه نویسی به همت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و با همکاری میز اشتراکی هیوالند برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان؛ بنیامین مرتضی مسئول برگزاری رویدادهای کارآفرینی و استارتاپی اداره کل ICT استان، در خصوص برگزاری این رویداد گفت: همزمان با روز جهانی برنامه نویس، ورکشاپ آموزشی، انگیزشی آشنایی با برنامه نویسی ویژه دانش­آموزان رده سنی 12 تا 17 سال، با حضور بالغ بر 30 دانش آموز و با همکاری میز اشتراکی هیوالند، در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد.
وی هدف برگزاری این رویداد را آشنایی و ایجاد انگیزه جهت ورود به حوزه برنامه­نویسی در بین دانش آموزان خواند و گفت: در این رویداد سعی شد تا دانش­آموزان با استفاده از بازی، با مفاهیم اولیه الگورتیم­ نویسی  آشنا شده و در صورت علاقه به حوزه برنامه نویسی در کارگاه­های آموزشی تخصصی، در نظر گرفته شده شرکت نمایند.
سرپرست اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات اداره کل اضافه کرد: چالش بزرگ اکوسیستم استارتاپی حوزه ICT  استان، محدودیت تیم­های استارتاپی و نوپای حوزه مذکور می­باشد که امید است با برگزاری رویداد­ها و کارگاه­ای آموزشی مرتبط، گامی بلندی نسبت به افزایش تعداد متخصصین و تیم­های استارتاپی استان برداریم.
وی در انتها ضمن تشکر از سرکار خانم قاسم دخت مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان و همچنین اعضای میز اشتراکی هیوالند اظهار داشت: با همکاری مجموعه های فعال در حوزه کارآفرینی و دانش­آموزی در نظر داریم دوره­های تخصصی آموزشی و کارآفرینی ویژه دانش­آموزان برگزار ‌نماییم تا بتوانیم نسلی متخصص و کارآفرین در جهت افزایش سهم اقتصاد دیجیتال استان داشته باشیم.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .