عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با فرماندار شهرستان گمیشان دیدار کرد

با هدف احداث ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان گمیشان؛

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با فرماندار شهرستان گمیشان دیدار کرد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با فرماندار شهرستان گمیشان دیدار کرد

با هدف احداث ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نشستی با حضور دستمرد فرماندار گمیشان ، سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی حرفه ای استان، در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان گمیشان، در این جلسه موانع و مشکلات در خصوص احداث ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 
سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: مهارت آموزی یکی از مولفه های مهم ایجاد اشتغال و در نتیجه آن باعث رونق تولید و اقتصاد کشور می شود. 
وی در ادامه گفت: وجود فضای آموزشی مناسب می تواند در ارائه مطلوبتر آموزش های مهارتی به اقشار مختلف کمک بسزایی داشته باشد که یکی از دغدغه های ما در شهرستان، احداث ساختمان مرکز می باشد که انتظار می رود با کمک فرمانداری بتوانیم مشکلات و موانع را برداریم. 
دستمرد فرماندار گمیشان نیز در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان، بیان کرد: آموزش های فنی و حرفه ای، مهارت های لازم و بروز بازار کار را ارائه می کند که جوانان با گرایش به سمت مهارت آموزی می توانند سریعتر به اشتغال پایدار برسند. 
وی در خصوص احداث ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان گمیشان گفت: ما با تمام توان در جهت احداث ساختمان مرکز در شهرستان پای کار هستیم و امیدواریم به زودی موانع و مشکلات برطرف گردد. 
شایان ذکر است مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان به همراه فرماندار شهرستان گمیشان از چندین زمین جهت احداث ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه ای بازدید بعمل آوردند. 
این نشست پیرو حضور دستمرد فرماندار شهرستان گمیشان در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .