عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزایش سهم برخورداری زنان از آموزش های مهارتی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان:

افزایش سهم برخورداری زنان از آموزش های مهارتی

افزایش سهم برخورداری زنان از آموزش های مهارتی

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان از افزایش سهم برخورداری زنان از آموزش های مهارتی زنان این استان خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، سیدعلیرضا حسینی طلب با اشاره به نقش زنان در اقتصاد جامعه و افزایش سهم بری در تحصیلات دانشگاهی گفت: با افتتاح مرکز آموزش های تخصصی خواهران در شهرستان کردکوی در قالب 4 کارگاه آموزشی و توسعه آموزش های مهارتی در مرکز خواهران گرگان وهمچنین دومنظوره شدن سایر مراکز چتر حمایتی آموزش های فنی حرفه ای جهت بانوان جهش چشمگیری داشته است. 
حسینی طلب در ادامه بیان داشت : اجرای آموزش های کارآفرینی و برگزاری استارت آپ ایده های ایجاد کسب و کارهای ویژه بانوان در تابستان سال جاری روند توسعه فرآیندمهارت آموزی و حمایت از اشتغال بانوان در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان را سرعت بخشید. 
وی در قسمتی دیگر تصریح کرد: سهم زنان از زیر 30 درصد در سال 1396 به 33 درصد در سال 1397 رسیده و در شش ماهه سال جاری به 34 درصد رسیده است و پیش بینی میگردد تا در پایان به رقم 35 درصد افزایش پیدا کند. 
مدیر کل استان در پایان افزود: با توجه به اینکه بانوان بخش زیادی از گروه های هدف بخش خصوصی آموزش های فنی وحرفه ای استان را شامل میشوند نوید ارتقاء شاخص نرخ فعالیت بانوان در حوزه های مختلف داده میشود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .