عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازرسی های استاندارد گلستان طی 6 ماه گذشته، از مرز 600 مورد گذشت


بازرسی های استاندارد گلستان طی 6 ماه گذشته، از مرز 600 مورد گذشت

رئیس اداره امور آزمایشگاه های استاندارد گلستان از 610 مورد بازرسی ادواری از واحدهای تولیدی و خدماتی، در 6 ماه نخست سال جاری، خبر داد. 
مهدیس مسیبی با اعلام این خبر گفت: بازرسی های ادواری از واحدهای تولیدی و خدماتی استان گلستان، با هدف نظارت بر عملکرد واحدهای دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی و ارائه راهنمایی به تولید کنندگان برای ارتقای کیفیت و تولید منطبق با استاندارد، به طور مستمر و تصادفی انجام می شود. 
به گفته وی، در همین مدت، 1210 مورد نمونه برداری از فراورده های مختلف تولیدی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد شامل غذایی، بسته بندی و سلولزی، ساختمانی، شیمیایی، طلا و ...  و 1167 مورد آزمون روی این فرآورده ها انجام شده است که نتایج آزمونها نشان داد 5/81 درصد نمونه های ماخوذه، با استاندارد مطابقت داشت. 
مسیبی ضمن اظهار این مطلب که آزمون بخشی از این نمونه ها توسط اداره کل و بخشی توسط آزمایشگاه های همکار انجام می شود گفت: اداره کل استاندارد گلستان دارای 7 آزمایشگاه تخصصی فعال در زمینه صنایع غذایی و کشاورزی، میکروبیولوژی، بسته بندی و سلولزی، صنایع ساختمانی، انگ فلزات گران بها، اوزانو مقیاس ها و مهندسی پزشکی می باشد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .