عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست توجیهی معاونت هنری با مجریان اجرای صحنه ای موسیقی استان گلستان


نشست توجیهی معاونت هنری با مجریان اجرای صحنه ای موسیقی استان گلستان

نشست توجیهی معاونت هنری با مجریان اجرای صحنه ای موسیقی استان گلستان

 نشست توجیهی معاون هنری سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با مجریان اجرای صحنه ای موسیقی استان گلستان ظهر پنج شنبه 11 مهر ماه در سالن اجتماعات آن اداره کل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رضا یازرلو معاون هنری سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان هدف از برپایی این نشست را تشریح و بررسی و هم اندیشی درباره مفاد شیوه نامه نظارت و ارزیابی اجراهای صحنه ای موسیقی و جدول ارزشیابی و درجه بندی شرکت ها و موسسات برگزار کننده اجراهای صحنه ای موسیقی اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ده موسسه و شرکت در استان گلستان واجد شرایط لازم برای برگزاری اجرای موسیقی صحنه ای در استان هستند، افزود: با توجه به استقبال مردم و حمایت مسئولان هنر دوست استان از اجراهای موسیقی صحنه ای با حضور خوانندگان ملی، توجه بیش از پیش به ظرفیت های هنرمندان بومی و ساماندهی بیشتر برپایی این اجراها ضروری است.
یازرلو در ادامه برگزاری کارگاه های توانمند سازی برای همگرایی و هم اندیشی بین مجریان اجرای صحنه ای موسیقی را لازم دانست و گفت: انجمن موسیقی به عنوان یک تشکل تخصصی و یاور فرهنگ و ارشاد اسلامی نقش بسزایی در رونق و توسعه هنر بومی  و ارزشیابی و نظارت بر فعالیت ها دارد.
در ادامه نشست جواد قربانی مسئول واحد ارزشیابی و نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز ضمن قدردانی از مجریان قانون گرا و منظم، گفت: اخلاق مدار بودن و پایندی به قوانین و ضوابط اجرایی از جمله خواسته ها و ضروریاتی است که برنامه گذارن شایسته است بدان توجه ویژه ای  نشان دهند.
سپس ابوذر اسماعیلی رییس انجمن موسیقی گلستان بر ضرورت توجه و حمایت ویژه از گروه های بومی، پژوهش های تخصصی و نگاه توسعه ای تاکید کرد.
یادآوری می شود در این جلسه هر یک از مدعوین به نوبت دغدغه ها، پیشنهاد ها، انتقادات خود را درباره فرم های شیوه نامه نظارت و ارزیابی اجراهای صحنه ای موسیقی و جدول ارزشیابی و درجه بندی شرکت ها و موسسات برگزار کننده اجراهای صحنه ای موسیقی و فرآیند از مجوز تا اجرا کنسرت ها را مطرح کردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .