عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری 43 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در 6 ماهه ابتدایی سال جاری

با هدف رفع موانع تولید صورت گرفت :

برگزاری 43 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در 6 ماهه ابتدایی سال جاری

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در دویست و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان گفت: در 6 ماهه ابتدایی سالجاری با هدف رفع موانع تولید43 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان گلستان برگزار شده است .

 

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان افزود: در 6 ماهه نخست سال گذشته 36 جلسه کارگروه تسهیل با 344 مصوبه در استان برگزار شده بود که در 6 ماهه امسال به 43 جلسه با 624 مصوبه رسیده است .

وی گفت: در سال گذشته استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید با 790 میلیارد تومان به 205 طرح و واحد تولیدی در رتبه سوم کشور قرار گرفت .

به گفته وی در سال 98 نیز که ثبت نام آن از ابتدای شهریور ماه شروع شده تا کنون 75 طرح جهت اخذ 512 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به تصویب کارگروه رسیده که بانکها در حال بررسی جهت پرداخت به این طرح ها هستند و از همه بانکها تقاضا داریم در بررسی و پرداخت تسهیلات این طرح تسریع نمایند .

طلوعیان همچنین با اشاره به مصوبات پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی از محل تبصره 18 گفت: از محل این طرح نیز 39 طرح جهت دریافت 298 میلیارد تومان تسهیلات به بانکها معرفی شده اند که امیدواریم این تسهیلات نیز هر چه سریعتر به بدنه تولید استان تزریق شود .

گفتنی است در این جلسه مشکلات سه واحد تولیدی استان بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع تولید ایشان اخذ گردید .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 409
  • کد خبر : 66392