عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای 18 و 19 مهرماه سالجاری برگزار می شود

مديركل راه وشهرسازي استان گلستان :

آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای 18 و 19 مهرماه سالجاری برگزار می شود

 

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه 3088  نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان ، در مهر ماه سال جاري شركت مي كنند، گفت: از اين تعداد 910 نفر زن و 2898  نفر مرد هستند كه در روزهاي 18 و 19 مهر ماه جاري با يكديگر به رقابت مي پردازند.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس"حسین محبوبی" در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني اداره كل افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر كشور طي روزهاي پنجشنبه 18 و جمعه19 مهر ماه در دو حوزه دانشگاه منابع طبيعي پرديس(ميدان بسيج) گرگان و دانشگاه آزاد اسلامي واحد گنبد برگزار مي شود.

به گفته وي، آزمون روز پنجشنبه 18 مهرماه در دو نوبت صبح از ساعت 9 الي 12 در رشته هاي عمران(نظارت)، معماري(نظارت)، شهرسازی ، ترافیک و نقشه برداری  در بخش مهندسان و آزمون عصر آن هم از ساعت 15 الي 17:30 در رشته هاي معماري (اجرا)، عمران(اجرا) ، مكانيك(نظارت) و برق (نظارت) برگزار مي شود.

محبوبي ادامه داد: آزمون روز جمعه 19 مهر ماه هم از ساعت 9 الي 13 در رشته هاي عمران (محاسبات)، مکانیک(طراحی) و برق(طراحی) در بخش مهندسان  و  همچنین آزمون طراحي معماري از ساعت 9 الي 17 برگزار خواهد شد.

وي اضافه كرد: ورود داوطلبان به جلسه آزمون بدون كارت شناسايي آزمون و كارت معتبر عكس دار یا کارت عضویت عکس دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان حتي با تاييدیه ثبت نام آزمون مجاز نمي باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی اظهار داشت: كه داوطلبان به منظور رفع نقص در روزهای 17و98/7/18با در دست داشتن پرينت كارت شناسايي آزمون و برگه ثبت نام و كارت شناسايي عكس دار به آدرس اعلام شده در لينك كارت ورود به جلسه، مراجعه و اقدام به رفع نقص كارت آزمون كنند.

این مقام مسئول: هدف از برگزاري اين دوره از آزمون را، اخذ پروانه اشتغال به كار مهندسي در رشته های عمران، معماري، برق، مكانيك و نقشه برداري در پايه سه برای مهندسین و پروانه اشتغال بکار در رشته های هفتگانه  بيان كرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .