عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برپایی نمایشگاه فروش بهاره و آغازطرح نظارتی ویژه نوروز در استان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان خبر داد:

برپایی نمایشگاه فروش بهاره و آغازطرح نظارتی ویژه نوروز در استان

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از برپایی نمایشگاه فروش بهاره در گرگان وگنبد و آغازطرح نظارتی ویژه نوروز در استان از 15 اسفند خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان ، مهندس قوانلو رئیس سازمان در این زمینه گفت : به جهت نزدیک شدن به ایام عید نوروز و افزایش تقاضای عمومی جهت تهیه بسیاری از کالاها و خدمات در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروزی و همچنین انجام سفرهای زیارتی و سیاحتی و لزوم کنترل و نظارت بیشتر بر وضعیت بازار کالا و خدمات خصوصاً کالاهای اولویت دار و اقلام پر مصرف « طرح نظارتی ویژه نوروز سال 1394 » با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه در این ایام و پایش مستمر بازار عرضه و تقاضا و برنامه ریزی برای تامین و توزیع و ارائه بموقع کالا و خدمات و تشدید بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی ، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به گزارشها و شکایات مردمی و برخورد با تخلفات احتمالی از سوی واحدهای اقتصادی توسط این سازمان از تاریخ 93/12/15 لغایت 94/01/15در سطح استان به مرحله اجراء در می آید .

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان همچنین ازبرپایی دو نمایشگاه فروش بهاره در شهرهای گرگان و گنبدکاووس در اسفند امسال خبر داد.

 حسینقلی قوانلو اظهار داشت: نمایشگاه فروش بهاره شهر گرگان در روزهای دهم تا شانزدهم اسفند درمحل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان واقع درمحور گرگان - آق قلا و نمایشگاه گنبدکاووس نیز از سیزدهم تا بیست و دوم اسفند درمحل انبار مرکزی اداره غله این شهر برپا خواهد شد.

 وی، هدف از برپایی این نمایشگاه ها را کنترل و تنظیم قیمت بازار در ایام پایانی سال اعلام کرد و گفت: در این نمایشگاه ها بیشتر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم ازجمله روغن، برنج، گوشت قرمز و مرغ منجمد، قند و شکر و مواد لبنی و پروتئینی و نیز انواع البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار عرضه خواهد شد.

 قوانلو با بیان اینکه در این نمایشگاه ها، محصولات و کالاها با کمترین واسطه و بعضا به صورت مستقیم از طریق تولیدکنندگان عرضه خواهد شد، اضافه کرد: کالاها با 5 تا 20 درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان هم چنین از اجرای طرح فروش فوق العاده ویژه ایام پایان سال توسط فروشگاه های مختلف درسطح این استان خبر داد و گفت: علاوه بر برپایی دو نمایشگاه فروش بهاره، صدها فروشگاه درشهرهای مختلف گلستان فروش فوق العاده خواهند داشت.

 وی تصریح کرد: بازرسان این سازمان درشهرهای مختلف گلستان درقالب طرح ویژه نظارتی بر قیمت کالاها بالاخص در فروشگاه های فروش فوق العاده و نمایشگاه ها نظارت خواهند داشت.

 قوانلو از هم استانیها خواست در صورت مشاهده تخلف ، موارد را به شماره 124 و یا به واحد بازرسی اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان مربوطه اطلاع دهند .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1296
  • کد خبر : 6650