عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری اولین تور سافاری آفرود ویژه معلولین ضایعه نخاعی در استان گلستان


برگزاری اولین تور سافاری آفرود ویژه معلولین ضایعه نخاعی در استان گلستان

 اولین تور سافاری آفرود ویژه معلولین ضایعه نخاعی با موضوع اثر بخشی هیجان بر زندگی در استان گلستان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، تور سافاری آفرود ویژه معلولین ضایعه نخاعی برای اولین بار در استان با هدف کنترل هیجان در زندگی برگزار می شود.
این برنامه در روز جمعه 19 مهر ماه ساعت 9 صبح از محل اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان به سمت ارتفاعات جنگل رنگو گرگان برگزار خواهد شد، افراد با ضایعه نخاعی که بر اثر تصادف و سانحه دچار این مشکل شدند به همراه دو نفر از نزیکانشان برای اولین بار هیجان تور سافاری آفرود را تجربه خواهند کرد و رانندگان آفرودها نیز در کنار معلولین ضایعه نخاعی، از نزدیک شرایط این افراد را خواهند دید و خطرات و آسیب های جدی در رانندگی های هیجانی را به صورت ملموس خواهند آموخت.
لازم به ذکر است در این تور تیم روانشناسی نیز در خصوص موضوع کنترل هیجان و تاثیرات آن در زندگی آموزش های لازم را ارائه خواهند داد شایان ذکر است کلیه شرکت کنندگان بیمه مسئولیت بهمراه خواهند داشت.
این برنامه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، هیات موتور سواری و اتومبیل رانی و موسسه علمی پژوهشی سیراندیشان روشن و موسسه جوانان فردوس و انجمن ضایعه نخاعی آوای هیرکان گرگان برگزار می شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .