عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رقابت 3808 نفر گلستاني براي پروانه اشتغال به كار شروع شد

مديركل راه و شهرسازي استان گلستان:

رقابت 3808 نفر گلستاني براي پروانه اشتغال به كار شروع شد

 رقابت 3808 نفر ازشركت كنندگان ورود به حرفه مهندسی دراستان گلستان از صبح امروز براي دريافت پروانه اشتغال به كار در دو حوزه امتحاني آغاز شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "حسين محبوبي "مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان از صبح امروز و همزمان با سراسر كشور در دانشگاه منابع طبيعي(واحد پرديس) گرگان و دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان گنبد در حال برگزاري است.

وي افزود: صبح امروز پنجشنبه 18 مهرماه در دو نوبت از ساعت 9 الي 12 در رشته هاي عمران(نظارت)، معماري(نظارت)، شهرسازی ، ترافیک و نقشه برداری در بخش مهندسان برگزار و آزمون عصر آن هم از ساعت 15 الي 17:30 در رشته هاي معماري (اجرا)، عمران(اجرا) ، مكانيك(نظارت) و برق (نظارت) برگزار مي شود.

محبوبي ادامه داد: صبح جمعه 19 مهر ماه هم از ساعت 9 الي 13 در رشته هاي عمران (محاسبات)، مکانیک و برق(طراحی) در بخش مهندسان و همچنین آزمون طراحي معماري از ساعت 9 الي 17 برگزار خواهد شد.

مديركل راه وشهرسازي استان گلستان گفت : با برگزاري اين دوره از آزمون ورود به حرفه مهندسان، پروانه اشتغال به كار مهندسي در رشته های عمران، معماري، برق، مكانيك و نقشه برداري ،شهرسازي ،ترافيك در پايه 3 به قبول شدگان اعطا مي شود.

 

رقابت 3808 نفر گلستاني براي پروانه اشتغال به كار شروع شد


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .