عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انتخابات دبیرخانه سازمان های مردم نهاد تخصصی منابع طبیعی برگزار شد


انتخابات دبیرخانه سازمان های مردم نهاد تخصصی منابع طبیعی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان نشست مشترک مدیر کل منابع طبیعی با سازمان های مردم نهاد تخصصی منابع طبیعی برگزار شد.

 ابوطالب قزل سفلو با تاکید بر نقش بسیار مهم سازمان های مردم نهاد به عنوان واسطه بین فرد فرد مردم و قوای حاکم و حتی خود جامعه گفت گستردگی کار در بخش منابع طبیعی و محیط زیست بسیار زیاد است و با توجه به اهمیت بالای نقش منابع طبیعی در امنیت غذایی و توسعه پایدار کشور نیاز به تعامل بیشتر منابع طبیعی با مردم است که بار این مسئولیت به عهده سمن ها و تشکل های زیست محیطی می باشد.

قزل سفلو اذعان داشت سمن باید جایگاه اصلی خود را در بین مردم پیدا کند و تا زمانی که مردم و سمن ها ما را یاری نکنند  نمی توانیم وظیفه مان را در قبال حفظ و احیا منابع ملی اجرا کنیم.

وی با اشاره به نقش سمن ها در خصوص حفظ منابع طبیعی خاطر نشان کرد هدف ماحفظ پوشش گیاهی و ارتقاء سرمایه های اجتماعی برای دستیابی به نتایج پایدار است و همیشه در صدد همکاری بهتر و بیشتر با سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست هستیم.

در انتهای جلسه انتخابات دبیرخانه سازمان های مردم نهاد تخصصی منابع طبیعی برگزار شد و جناب آقای محمد مخدومی (تشکل جهان نما) به عنوان هماهنگ کننده و دکتر فرامرزی (خیرین سبز اندیش منابع طبیعی گلستان) به عنوان جانشین انتخاب شدند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .