عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شستشوی 27 کیلومتر شبکه و خط انتقال فاضلاب در شش ماهه اول سال جاری

مدیر امور آب و فاضلاب کردکوی خبر داد:

شستشوی 27 کیلومتر شبکه و خط انتقال فاضلاب در شش ماهه اول سال جاری

 مدیر امور آب و فاضلاب کردکوی از شستشوی 27 کیلومتر شبکه فاضلاب در شش ماهه اول سال جاری با هدف جلوگیری از انسداد شبکه فاضلاب خبر داد.  

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس" نیما نظری "افزود :  این اقدام با هدف پیشگیری از گرفتگی در مسیر شبکه فاضلاب و کاهش حوادث احتمالی انجام شده است.
به گفته وی، جلوگیری از رسوب گذاری و جلوگیری از ایجاد شرایط بی هوازی و پیشگیری از انتشار بو از دیگر مزایای شستشوی شبکه فاضلاب می باشد.
وی افزود : 55 مورد رفع گیر در شبکه و انشعابات فاضلاب ،29فقره همسطح سازی و مرئی سازی دریچه منهول فاضلاب در شبکه جمع آوری، مه پاشی هزار و 14مورد منهول فاضلاب به منظور حذف حشرات از شبکه فاضلاب از اقدامات این امور در بخش فاضلاب نیز بوده است.
نظری تصریح کرد : 649متر ویدئومتری شبکه فاضلاب ، 15مورد نصب انشعاب جدید فاضلاب ، 3 فقره اصلاح انشعاب فاضلاب و 8مورد تعویض دریچه منهول سرقتی و از جا کنده شده از دیگر فعالیت های این امور در بخش فاضلاب بوده است.
نظری در ادامه اهم فعالیت های این امور در بخش آب را با شستشو 25 کیلومتر از شبکه توزیع آب و یک هزار و 939 مورد کلر سنجی با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی بیان کرد و افزود :  تعویض 234 کنتور خراب و فرسوده ، رفع 310 فقره اتفاقات انشعابات و شبکه ، تعویض 20 فقره انشعاب فرسوده و 121فقره نصب انشعابات جدید از دیگر فعالیت های انجام شده در مدت مذکور می باشد.
مدیر امور آب و فاضلاب کردکوی بیان کرد : 50 کیلومتر بازرسی چشمی شبکه آب ، 12مورد مرئی کردن شیرآلات شبکه آبرسانی،50مورد رفع گیر و نشتی کنتور و 7 مورد جا به جایی کنتور از اقدامات دیگر این امور می باشد .  
وی افزود : حفر و تجهیز یک حلقه چاه ،3 مورد بهسازی و تعویض الکتروپمپ چاه ،  خرید و نصب 1دستگاه فشارسنج لاگردار شبکه آب از فعالیت های دیگر در شش ماه نخست سال 98 بوده است .
گفتنی است، تعداد 18هزار و 415اشتراک آب (آحاد) و تعداد 6هزار و 894اشتراک فاضلاب (آحاد) تحت پوشش امور آب و فاضلاب کردکوی می باشد .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 413
  • کد خبر : 66598