عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کیفیت آب شرب در روستاهای استان خط قرمز ما است

مدیرعامل شرکت آبفار گلستان :

کیفیت آب شرب در روستاهای استان خط قرمز ما است

کیفیت آب شرب در روستاهای استان خط قرمز ما است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان تامین آب شرب سالم و بهداشتی را یکی از شاخصه های مهم سلامت برای هر کشور عنوان نمود و اظهار کرد ارائه خدمات با کیفیت مطابق با استانداردهای روز به روستائیان و حفظ کیفیت آب شرب خط قرمز این شرکت می باشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان مهندس هرمزی با اعلام این خبر افزود: مجهزترین و بروزترین تجهیزات آزمایشگاهی در ستاد شرکت و شهرستان های علی آباد ، آزادشهر ، گنبد و کلاله برای پایش کیفیت آب در سطح روستاهای استان وجود دارد که به صورت مداوم کیفیت و بهداشت آب شرب روستائیان را کنترل می شود.
وی با بیان اینکه به طور مداوم کیفیت آب را آزمایش می نمایم اظهار کرد : در 6 ماه اول سالجاری 7 هزار و 400 مورد آزمون میکروبی و شیمیایی بر روی آب چاه ها و مخازن ذخیره آب انجام شده است که میزان مطلوبیت این آزمون ها 99.8 درصد بوده است که بسیار فراتر از الزامات که دراستانداردها برای ما در نظر گرفته شده ، قرار دارد.
وی شستشوی 139 باب مخازن ذخیره زمینی و هوایی و 519 کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال را از دیگر اقدامات این شرکت در راستای ارتقای کیفیت آب شرب عنوان نمود.
وی ضمن تاکید براین مطلب که زیرساخت هایی برای سنجش کیفیت آب شرب در آزمایشگاه های این شرکت وجود دارد اضافه کرد: حفظ وسلامت وکیفیت آب شرب برای ما لازم الاجرا بوده و در این راستا شرکت آبفار استان تمام تلاش خود را در جهت تولید آب با کیفیت و مطلوب به کار می گیرد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .