عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارائه مقاله توسط مسئول امور بین‌الملل پارک علم و فناوری گلستان

در سی‌وششمین کنفرانس مجمع جهانی پارک‌های علم و فناوری انجام شد؛

ارائه مقاله توسط مسئول امور بین‌الملل پارک علم و فناوری گلستان

 ارائه مقاله توسط مسئول امور بین‌الملل پارک علم و فناوری گلستان
مسئول امور بین‌الملل پارک علم و فناوری گلستان در سی‌وششمین کنفرانس مجمع جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری(نانت، فرانسه 2019) به سخنرانی و ارائه مقاله خود پرداخت.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، این کنفرانس که یکی از مهمترین رویدادهای بین‌المللی در حوزه فناوری، نوآوری و شرکت‌های دانش‌بنیان محسوب می‌شود، با حضور جمع کثیری از روسای پارک‌های علم و فناوری مطرح جهان و رئیس و مسئول امور بین‌الملل پارک علم و فناوری گلستان از دوم لغایت پنجم مهرماه به میزبانی کشور فرانسه برگزار شد.
در کنفرانس امسال که به دلیل حضور غول‌های فناوری سیلیکون‌ولی و پارک‌های معتبر جهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود، مسئول امور بین‌الملل پارک علم و فناوری گلستان به ارائه یکی از دو مقاله پذیرش شده خود در این کنفرانس با موضوع «چگونه انقلاب صنعتی چهارم و فناوری‌های دیجیتال و هوشمند، کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی را دگرگون کرده است؟؟؟» پرداخت.
«ابوالفضل مهاجر» تنها نماینده از كشور ایران بود که در این کنفرانس به ارائه سخنرانی پرداخت.
لازم به ذکر است؛ در حاشیه این کنفرانس 4روزه نیز دکتر «مهدی غفاری»، رئیس پارک علم و فناوری گلستان در نشست‌های متعدد با روسای پارک‌های علم و فناوری دنیا با هدف همکاری‌های مشترک در شبکه‌سازی بین شرکت‌ها در خصوص صادرات و واردات محصولات شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و تبادل دستاوردها و توانمندی‌های خود به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : پارک علم و فناوری گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .