عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه منابع طبیعی گرگان با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان


انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه منابع طبیعی گرگان با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از انعقاد تفاهم نامه فی ما بین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان، ابوطالب قزلسفلو اظهارکرد: این تفاهم نامه با هدف تداوم همکاری در زمینه های حفاظت از عرصه و اعیان جنگل آموزشی و پژوهشی شصت کلاته و همچنین همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی انعقاد می شود.

وی افزود موضوع تفاهم نامه شامل فعالیت های حفاظت و حمایت از عرصه و اعیان جنگل، امور مطالعاتی، پژوهشی و آموزشی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت مدت این تفاهم نامه یک سال است که پس از انقضاء آن مدت تفاهم نامه در صورت توافق به مدت دو سال دیگر قابل تمدید است.

وی در خصوص تعهدات دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، افزود حفاظت و مراقبت از عرصه و اعیان جنگلی مورد تفاهم نامه، پیشگیری و ممانعت از قطع درخت، قاچاق چوب، ورود دام غیر مجاز، جلوگیری از تخریب و تجاوز و تصرف غیر قانونی در غرصه مورد تفاهم است.

قزلسفلو اظهار کرد آموزش و افزایش مهارت های نیروهای طرح بر عهده دانشکده علوم جنگل است.

وی یادآور شد صدور مجوز های لازم جهت نشانه گذاری و قطع درختان بر اساس در خواست کتبی دانشکده علوم جنگل در راستای اجرای پروژه های دانشجویی، پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه و همکاری های اطلاعاتی، فنی و بازدید های مشترک در چهارچوب قوانین سازمان جنگل ها از تعهدات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .