عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری کمیته صنایع معدنی و متالورژی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان


برگزاری کمیته صنایع معدنی و متالورژی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان

برگزاری کمیته صنایع معدنی و متالورژی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
 کمیته صنایع معدنی و متالورژی سازمان نظام مهندسی معدن گلستان با حضور رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تشکیل گردید .
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، کمیته صنایع معدنی و متالورژی سازمان نظام مهندسی معدن گلستان با حضور حسین طلوعیان رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و مدیران و کارشناسان صنایع معدنی این سازمان ، مهدی اعطایی عضو و ریس کمیته صنایع معدنی و متالورژی سازمان نظام مهندسی معدن استان و جمع کثیری از مدیران و مسئولین فنی واحدهای صنایع معدنی و متالورژی استان در محل سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار گردید .
در این جلسه مهدی اعطایی عضو و ریس کمیته صنایع معدنی و متالورژی سازمان نظام مهندسی معدن استان ، به بیان جایگاه مسئولین فنی در واحد های صنایع معدنی و متالورژی و حضور اثرگذار آنان در واحد ها پرداخته و نحوه معرفی مسئولین فنی صنایع معدنی و متالورژی به سازمان نظام مهندسی معدن را بیان نمودند .
همچنین حسین طلوعیان رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ، این جلسات را نقطه عطفی جهت حل مشکلات واحدهای صنایع معدنی و متالورژی استان برشمردند .
در پایان این جلسه، کارگروه صنایع معدنی و متالورژی سازمان نظام مهندسی معدن استان از بین اعضای حاضر مشخص و مقرر شد پس از تشکیل جلسه کارگروه مربوطه ، نسبت به طرح راهکارهای سازنده جهت ارتقای کیفی و افزایش راندمان تولید واحدها و همچنین حل مشکلات و مسائل موجود بپردازند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 440
  • کد خبر : 67142