عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » غرفه رایگان توسط پارک علم و فناوری گلستان به استارتاپ‌ها اختصاص می‌یابد

با هدف حمایت و مشارکت استارتاپ‌ها در نمایشگاه GOLNEXT 2019؛

غرفه رایگان توسط پارک علم و فناوری گلستان به استارتاپ‌ها اختصاص می‌یابد

غرفه رایگان توسط پارک علم و فناوری گلستان به استارتاپ‌ها اختصاص می‌یابد

 رئیس پارک علم و فناوری گلستان از تخصیص غرفه رایگان به استارتاپ‌های فعال استان جهت شرکت در نهمین دوره نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، ماشین‌های اداری، فناوری اطلاعات و ارتباطات، رسانه‌های دیجیتال و تراکنش(GOLNEXT 2019) توسط این پارک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، دکتر مهدی غفاری با اعلام این خبر گفت: نهمین دوره نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، ماشین‌های اداری، فناوری اطلاعات و ارتباطات، رسانه‌های دیجیتال و تراکنش گلستان(GOLNEXT 2019) که در سال‌های گذشته با نام الکامپ گلستان در هشت دوره برگزار گردیده، از تاریخ ٣٠ آبان‌ماه لغایت ٣ آذرماه١٣٩٨ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این نمایشگاه که بزرگترین رویداد تجاری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، بانکداری و تجارت الکترونیک در شمال کشور محسوب می‌شود، شاهد حضور شرکت‌های مطرح و استارتاپ‌های فعال و متخصصین مرتبط با موضوع نمایشگاه از نقاط مختلف کشور خواهیم بود.
دکتر غفاری در ادامه به تخصیص غرفه‌های رایگان در این نمایشگاه برای استقرار استارتاپ‌ها توسط پارک علم و فناوری گلستان خبر داد و گفت: طی رایزنی‌های صورت گرفته، بیش از 400 متر مربع از فضای نمایشگاه به پارک علم و فناوری گلستان اختصاص یافته است.
وی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای استقرار استارتاپ‌های فعال در حوزه کامپیوتر، ماشین‌های اداری، فناوری اطلاعات و ارتباطات، رسانه‌های دیجیتال و تراکنش توسط پارک علم و فناوری استان انجام شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی و ثبت‌نام جهت دریافت غرفه رایگان با شماره تلفن 34534003 داخلی 113 خانم شقایق و یا داخلی 103 آقای یعقوبی تماس حاصل فرمایند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : پارک علم و فناوری گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .