عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسی مشکلات اتاق اصناف گنبد کاووس با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان


بررسی مشکلات اتاق اصناف گنبد کاووس با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان

بررسی مشکلات اتاق اصناف گنبد کاووس با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان

 در نشستی با حضور رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مشکلات اتاق اصناف گنبد کاووس بررسی گردید .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، نشست صمیانه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان و معاونین امور بازرگانی و توسعه تجارت و توسعه مدیریت و منابع این سازمان بهمراه رئیس و کارکنان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبد کاووس با رئیس و اعضای اتاق اصناف این شهرستان برگزار گردید .

در این نشست، حسین طلوعیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان این که پروانه کسب، شناسنامه یک واحد صنفی است و از تخلفات احتمالی در این حوزه جلوگیری می نماید ، گفت : ساماندهی اصناف فاقد پروانه کسب از مهمترین برنامه های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است و لازم است اتاق اصناف شهرستان ها با جدیت بیشتری به ما در این امر مهم کمک کنند .

وی افزود: یقینا شناسنامه دار شدن واحدهای صنفی باعث ساماندهی آنها خواهد شد و این به نفع تمامی کسبه و بازاریان زحمت کش است و ما با تمام توان بدنبال انجام حداکثری آن هستیم .

در این نشست اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان گنبد نیز به بیان مشکلات خویش پرداختند که ساماندهی فاقدین پروانه کسب و پروانه های کسب منقضی شده از مهمترین دغدغه های ایشان بود و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان راهکارهای اجرایی مناسب جهت رفع این مشکلات را بیان نمودند .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 807
  • کد خبر : 67298