عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرداخت 38 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان:

پرداخت 38 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان

پرداخت 38 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: از ابتدای شهریور ماه سالجاری که اعتبارات رونق تولید سال 98 ابلاغ شده است تا کنون 8 طرح و واحد تولیدی استان حدود 38 میلیارد تومان تسهیلات این طرح را دریافت نموده اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان در دویست و هجدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در محل ساختمان شماره 2 استانداری گلستان برگزار گردید، افزود: در سال گذشته استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید با 790 میلیارد تومان به 205 طرح و واحد تولیدی در رتبه سوم کشور قرار گرفت.

به گفته وی در سال 98 نیز که ثبت نام آن از ابتدای شهریور ماه شروع شده تا کنون 136 طرح جهت اخذ 908 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به تصویب کارگروه رسیده و جهت بررسی و پرداخت به بانکهای استان معرفی شده اند که تا کنون 8 طرح و واحد تولیدی موفق به اخذ حدود 38 میلیارد تومان تسهیلات این طرح شده اند و بانکها در حال بررسی جهت پرداخت به سایر طرح ها هستند که از همه بانکها تقاضا داریم در بررسی و پرداخت تسهیلات این طرح تسریع نمایند.

طلوعیان همچنین با اشاره به مصوبات پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی از محل تبصره 18 گفت: از محل این طرح نیز 63 طرح جهت دریافت 443 میلیارد تومان تسهیلات به بانکها معرفی شده اند که تا کنون 2 طرح مبلغ 2.5 میلیارد تومان تسهیلات این طرح را در استان دریافت نموده اند.

وی افزود: تا کنون 166 طرح استان نیز جهت دریافت 560 میلیارد تومان تسهیلات بازسازی و نوسازی به بانکهای استان معرفی شده اند که 28 واحد موفق به اخذ 65.7 میلیارد تومان تسهیلات این طرح شده اند .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 396
  • کد خبر : 67386