عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگاه آموزشی_توجیهی ثبت همیار طبیعت در سامانه ملی در گلستان برگزار شد


کارگاه آموزشی_توجیهی ثبت همیار طبیعت در سامانه ملی در گلستان برگزار شد

کارگاه آموزشی_توجیهی ثبت همیار طبیعت در سامانه ملی در گلستان برگزار شد

به همت اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی کارگاه آموزشی_توجیهی ثبت همیار طبیعت در سامانه ملی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، محسن مهاجر اظهار کرد: سامانه ملی همیاران طبیعت برای اولین بار در کشور راه اندازی شده است که باعث می شود اطلاعات جامع و کاملی در این خصوص وجود داشته باشد.
رئیس آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان ادامه داد: برگزاری کارگاه های آموزشی باعث می شود که در استان گلستان به یک انسجام سازمانی رسیده و بتوانیم تعداد همیاران طبیعت را بیشتر کنیم.
مهاجر با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در حفظ عرصه های منابع طبیعی، افزود: اقدامات و فعالیت های ترویجی در دراز مدت تاثیر گذار است.
وی با اشاره به تمرکز بر جذب همیاران طبیعت دانش آموزی، گفت: آموزش بر روی دانش آموزان می تواند در آینده تاثیر گذار باشد و شاهد نسلی باشیم که از دوران نوجوانی با اهمیت منابع طبیعی آشنا شده اند. 
در ادامه، کارشناس آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی نام نویسی در سایت همیاران طبیعت را برای روسای ادارات شهرستانی و رابطین آموزش و ترویج توضیح داده و نام نویسی در این سایت را آغاز کردند.
محمدرضا شهرکی در خصوص نحوه ثبت نام در این سامانه گفت: علاقه‌مندان به حفاظت از منابع طبیعی می‌توانند به  سایت hamyartabiat.frw.ir مراجعه و با گرفتن کد رهگیری نام نویسی کنند و در نهایت کارت خود را از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ها دریافت کنند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .