عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح استخر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان همزمان با دهه فجر

دکتر نجفی‌نژاد در جمع خبرنگاران اعلام کرد:

افتتاح استخر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان همزمان با دهه فجر

 تور بازدید خبرنگاران از پروژه های عمرانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، ۲۲ آبان ماه در پردیس جدید دانشگاه برگزار شد که طی آن خبرنگاران از نزدیک در جریان عملیات اجرایی پروژه های عمرانی سردر، مجموعه ورزشی و استخر دانشگاه قرار گرفتند.

رییس دانشگاه در نشست با خبرنگاران حاضر در حین بازدید ضمن تبریک هفته وحدت گفت: پروژه سردر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، همراه با محوطه آن در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع در حال اجراست و ان‌شاءا… اواخر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
دکتر علی نجفی نژاد افزود: تاکنون ۵۰ درصد این پروژه که شامل اجرای فونداسیون، اسکلت‌بندی توام با نمای ساختمان که از بتن اکسپوز است، انجام شده است به این صورت که بال غربی پروژه تمام و بال شرقی آن در حال انجام است.
وی یادآورشد: پروژه سردر شمالی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با توجه به توسعه عملکردی سایت پردیس، براساس امکان دسترسی ایجاد امکان سهل‌تر دانشجویان به‌‌ ‌شریان اصلی جبهه شمالی سایت (خیابان شهیدمفتح)‌‌ و محورهای ارتباطی موجود در سایت با لحاظ موارد ذیل طراحی شده است.
رییس دانشگاه با اشاره به پروژه مجموعه ورزشی اظهار کرد: این مجموعه از سه قسمت اداری، کلاس آموزشی و سالن های ورزشی تشکیل شده است که فاز ۱ آن که شامل کلاس‌های آموزشی و قسمت اداری بود بهمن ماه سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسیده بود.
وی یادآورشد: از ابتدای کار عمرانی پروژه مجموعه ورزشی تا به امروز با مدیریت هزینه‌های غیرضروری و مصرفی، مدیریت هزینه‌های جاری، افزایش سطح بهره‌وری توانستیم با مبلغی بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال این مجموعه ورزشی استاندارد را اجرایی کنیم.
وی بومی بودن و باورکردن توانایی جوانان کشور را از ویژگی‌های متمایز کننده ساخت این پروژه دانست و افزود: استخر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، انشاالله همزمان با دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.
دکتر نجفی نژاد اظهار کرد: با افتتاح کامل مجموعه ورزشی دانشگاه، سرانه ورزشی دانشگاه از ۲/۵ مترمربع به ۵ مترمربع خواهد رسید. 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .