عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امدادرسانی به 94 در راه مانده در برف و کولاک جاده «توسکستان» و «درازنو»

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد:

امدادرسانی به 94 در راه مانده در برف و کولاک جاده «توسکستان» و «درازنو»

امدادرسانی به 94 در راه مانده در برف و کولاک جاده «توسکستان» و «درازنو»
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی به 94 نفر در راه مانده در برف و کولاک جاده‌های «توسکستان» و «درازنو» این استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ سید رحیم میرکریمی اظهار کرد: از ساعت 14:30 روز پنجشنبه تا ساعت 20 جمعه در پی تماس های مردمی با سامانه 112 ندای امداد جمعیت هلال احمر گلستان، در راه ماندگی افراد در اثر برف محورهای «توسکستان» و «درازنو» گزارش شد.
وی ادامه داد: بلافاصله تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان های گرگان و کردکوی به مناطق مورد نظر اعزام شدند که در این راستا دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی کمک‌دار سبک بکارگیری شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: در این حادثه در مجموع 25 خانوار شامل 94 نفر بر اثر برف و کولاک در مسیر دچار مشکل شده بودند که با تلاش امدادگران و نجاتگران این جمعیت از محل خارج شدند.
میرکریمی با اشاره به اینکه عده قابل توجهی بدون زنجیر چرخ وارد این محور شده بودند یا طریقه استفاده آن را آموزش ندیده بودند، بیان کرد: نجاتگران در این امر به حادثه دیدگان یاری رسانده و کمک کردند تا در کمترین زمان ممکن به منطقه امن منتقل شوند.
وی در پایان تأکید کرد: با توجه به وضعیت جوی ناپایدار حاکم بر استان رانندگان سفرهای غیرضروری خود را لغو و یا به زمان دیگری موکول کنند و در صورت ضرورت بر سفر به نکات ایمنی توجه لازم را داشته باشند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .