عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار با مدیر کتابخانه ی غیر دولتی و مستقل فرهنگ در روستای بالاجاده


دیدار با مدیر کتابخانه ی غیر دولتی و مستقل فرهنگ در روستای بالاجاده

دیدار با مدیر کتابخانه ی غیر دولتی و مستقل فرهنگ در روستای بالاجاده

 به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در روز چهارشنبه ۲۹ آبان از کتابخانه مستقل فرهنگ واقع در روستای بالاجاده بازدید کردند .
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، صبح امروز هادی حق شناس استاندار استان گلستان به همراه عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و  جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی از کتابخانه فرهنگ  به مدیریت «محمد رایجی» واقع در روستای بالاجاده شهرستان کردکوی بازدید کردند .
«محمد رایجی» مسئول کتابخانه فرهنگ در ابتدای این بازدید گفت: پیشرفت و توسعه هر کشوری بر مبنای مطالعه، دانش و دانایی است و بر خود لازم دانستم برای توسعه فرهنگ کتابخوانی با راه اندازی این کتابخانه باعث تشویق بیشتر افراد به کتابخوانی شوم . 
رایجی افزود: این مجموعه فراتر از یک کتابخانه معمولی است و دارای منابع بسیار ارزنده ای می باشد که در کمتر کتابخانه ای در کشور پیدا می شود. 
این کتابخانه دارای بیش از ۱۵۰۰۰ جلد کتاب است که بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب با امضای مولفین، همچنین چندین جلد کتاب مختص استان گلستان و مازندران و تعداد قابل توجهی ویدیو، سی دی و کاست با محتوای برنامه های فرهنگی هنری، حیات وحش، پرندگان و ... است که برای همه رده سنی و با هر سطح سواد و حتی بی سوادان قابل استفاده می باشد.
رایجی مرمت بنای کتابخانه، دریافت اشتراک گاز، داشتن یک نیرو جهت کار در کتابخانه، داشتن یک دستگاه رایانه برای ثبت عناوین کتابها را از جمله خواسته های خود عنوان کرد. 
عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان نیز ضمن قدردانی از تلاشهای مجدانه، خالصانه و بدون توقع رایجی، گفت: جهت پیگیری این درخواست ها، وی مستندات خود را آماده و تحویل اداره کل داده تا شخصا این درخواست ها را پیگیری کنند . 
یادآور می شود در پایان این دیدار صمیمی به رسم تکریم، لوح تقدیر و هدایایی تقدیم «محمد رایجی» شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .