عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسی مسائل تشکلهای آبزی پروری شهرستان گنبد کاووس

با حضور مدیر کل شیلات گلستان برگزار شد؛

بررسی مسائل تشکلهای آبزی پروری شهرستان گنبد کاووس

 

بررسی مسائل تشکلهای آبزی پروری شهرستان گنبد کاووس

رئیس گروه ترویج آبزی پروری و مهندسی آبزیان شیلات استانطی جلسه ای با حضور مدیر کل شیلات گلستان، اعضای ستادی ونمایندگانبخش خصوصی، مسائل و مشکلات تشکلهای آبزی پروران منطقه گنبد بررسی شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، مهندس محمد رضاقلی نژاد با اعلام این خبر بیان داشت: اهم موضوعاتی که در این جلسه مورد توجه تشکل ها بوده و بعنوان مشکلات در راه تولید عنوان گردید شامل مسائلی از جمله : کانال انحرافی بند ولی و بلا تکلیفی پرورش دهندگان آن مسیر تاکنون ،موضوع میزان حق آبه دریافتی امور آبدر سالجاری با توجه به خسارت ناشی از سیل ، اصلاح نحوه محاسبه حق آبه و تخصیص سهمیه آب از سد نرماب چهل چای جهت پرورش در منطقه ، خسارت وارده بهسازه ها و اصلاح و مرمت و لایروبیآببندا نها و مزارع سیلزده ، توسط ،بوده است .

وی افزود:رعایت فواصل و حریمها ی تعیین شدهبین مزارع نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه از سوی پرورش دهندگان بوده است که مقرر گردید با همکاری سازمان نظام مهندسی و دامپزشکی استان رفع گردد.

رئیس گروه ترویج آبزی پروری و مهندسی آبزیان شیلات استان با اشاره به مصوبات این جلسه اظهار کرد: برگزاری جلسات در شهرستان گنبد به صورت مستمر در هر فصل و همچنینبرگزاری جلسه اختصاصی با ادارات ذیربط در خصوص حل مشکلات پرورش دهندگان از مهم ترین مصوبات این جلسه بوده است.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شیلات
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 285
  • کد خبر : 67907