عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از زمان اجرای طرح سهمیه بندی بنزین تا کنون شاهد تغییر خاصی در قیمت کالاها نبوده ایم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

از زمان اجرای طرح سهمیه بندی بنزین تا کنون شاهد تغییر خاصی در قیمت کالاها نبوده ایم

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان در هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین خوشبختانه تغییر خاصی در قیمت کالاها در سطح استان نداشته ایم.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان، حسین طلوعیان در هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که با حضور استاندار گلستان در محل سالن جلسات استانداری این استان برگزار گردید، گفت: پس از اجرای طرح سهمیه بندی سوخت، به منظور جلوگیری از چالش های احتمالی در سطح بازار، بدلیل ضرورت تشدید بازرسی ها ،طرح نظارتی جدیدی را از روز شنبه 25 آبان با حضور بازرسین سازمان که با لباس های متحد الشکل در سطح بازار حضوریافتند،آغاز نمودیم.

وی افزود: خوشبختانه اتاق اصناف شهرستانهای استان نیز به یاری ما آمدند وبا تاکید وتوصیه به واحدهای زیر مجموعه خود باعث آرامش بازار شدند، بطوریکه تا امروز هیچ مشکلی در کمبود، گرانی واحتکار کالا در بازر استان نداشته ایم و شاهد تغییر خاصی در قیمت کالاها نبوده ایم .

طلوعیان گفت: از تاریخ 25 آبان لغایت 30 آبان 2322 مورد بازرسی از بازار استان انجام شده ،که در نتیجه آن 193 پرونده به ارزش ریالی یک میلیارد و373 میلیون ریال تنظیم و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی افزود :در این مدت 378 مورد گزارش مردمی درسامانه ستاد خبری سازمان بصورت تلفنی وحضوری ثبت شده که عمده شکایات مردم ،افزایش نرخ حمل ونقل ،گرانفروشی وعدم درج قیمت بوده است.

طلوعیان ضمن ارائه گزارش از روند تغییرات قیمت کالاهای اساسی در سطح استان، افزود: طی بررسی های بعمل آمده خوشبختانه هیچ گونه افزایش قیمتی در کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نداشته ایم، ونوسانات قیمت ها عمدتا ثابت بوده است.

به گفته وی ، تامین و نصب کانکس ویژه بازرسی در مراکز شهرستانها نیز از مواردی است که در دست پیگیری است و تا کنون این کانکس ها که بمنظور استقرار بازرسین بازار در دست تهیه است، در شهرستانهای گرگان، گنبد و کردکوی نصب شده است.

وی همچنین گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص تامین میوه شب عید ارائه نمود و افزود: برای تامین میوه شب عید استان نیز تصمیم گرفته ایم تا پرتقال را از داخل استان تامین نمائیم .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 345
  • کد خبر : 67921