عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری سومین دوره تربیت مربی امداد و کمک‌های اولیه هلال‌احمر گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد:

برگزاری سومین دوره تربیت مربی امداد و کمک‌های اولیه هلال‌احمر گلستان

 

برگزاری سومین دوره تربیت مربی امداد و کمک‌های اولیه هلال‌احمر گلستان

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از برگزاری سومین دوره تربیت مربی کمک های اولیه در استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا کنون ۷۰ نفر به مربیان این استان اضافه شدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ دکتر محمد علی هروی با اعلام برگزاری سومین دوره تربیت مربی کمک های اولیه در گلستان گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۷۰ نجاتگر فعال استان در قالب دوره های تربیت مربی امداد و کمک های اولیه آموزش دیدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: سومین دوره تربیت مربی کمک های اولیه در این استان از دوم آذر ماه به مدت ۶ روز با حضور ۲۵ نجاتگر فعال برگزار شد.
 دکتر هروی افزود: فراگیران شرکت کننده در این دوره با حضور اساتید مجرب مباحثی همچون فنون و نحوه تدریس، امداد و کمک های اولیه، آناتومی و فیزیولوژی، برپایی چادر اسکان اضطراری و اطفاء حریق را آموختند.
 وی گفت: مربیان امداد و کمک های اولیه بازوهای توانمند جمعیت هلال احمر در امر آموزش هستند و هدف از برگزاری دوره های تربیت مربیان کمک های اولیه به منظور تأمین امدادگران و نجاتگران داوطلب هلال احمر است؛ نیروهایی که بتوانند یاریگر هلال احمر در پاسخگویی مناسب در زمان بحران باشند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .