عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهدا مظهر صلابت ایران اسلامی هستند


شهدا مظهر صلابت ایران اسلامی هستند

 مدیرکل بنیاد گلستان با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است اظهار داشت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت ایران اسلامی هستند.

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در حاشیه دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری استان بابیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، گفت: امروز اقتدار و امنیت ما مدیون حماسه‌آفرینی شهیدان و ایثارگران است.
وی ادامه داد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرزوبوم را نخواهد کرد.
وزیری بابیان اینکه شهدا به ما درس ايثار، فداكاری و تبعیت از رهبری آموختند افزود:، حفظ و ترويج روحيه ايثار در وصيت همه شهدا به‌وضوح ديده می‌شود. اين شهدا بودند كه با نثار خون خود اجازه ندادند راه امام و انقلاب کم‌رنگ شود و امروزه هيچ قدرتی نمی‌تواند اين انقلاب را از مسیرش منحرف نماید.
وی بابیان اینکه ایثار و ازخودگذشتگی شهدا از مهم‌ترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان داشت: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران بوده و این بزرگ‌مردان را سرلوحه و الگو در زندگی‌مان قرار دهیم.
این مقام مسئول ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین شاخص‌های ارزشمند انقلاب اسلامی ایران، محور قرار دادن مشی شهدا و ایثارگران برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی است.
مدیرکل بنیاد گلستان در پایان بیان داشت: خانواده شهدا و ایثارگران یادگاران دفاع مقدس می‌باشند و تجلیل از این بزرگواران و دیدار با آنان، ازجمله وظایف مهم مدیران و مسئولین می‌باشد و این مهم می‌بایست به‌عنوان یک فرهنگ در بین مسئولان نهادینه شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .