عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روش هاي پرداخت صورتحساب برق طرح ملي قبض سبز در گلستان


روش هاي پرداخت صورتحساب برق طرح ملي قبض سبز در گلستان

روش هاي پرداخت صورتحساب برق طرح ملي قبض سبز در گلستان
مدير دفتر روابط عمومی شركت توزيع نيروي برق گلستان از راهكارهاي لازم جهت پرداخت آسان صورتحساب برق در گلستان را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومي شرکت توزيع نیروی برق گلستان، رحمت قره خانی گفت: پس از حذف قبض كاغذي، مشتركان گلستانی مي توانند تنها با داشتن شناسه قبض 13 رقمي به روشهای زیر می توانند صورت حساب برق مصرفي خود را پرداخت كنند که بشرح ذیل می باشد :
ارسال صورتحساب بصورت پيامك : با اين پيوند ،مشتركان به درگاه بانكي ارجاع مي شوند و مي توانند صورتحساب قبض برق خود را پرداخت كنند.
APPهاي صنعت برق بنام آپ موبايل : در اين روش، مشتركان مي توانند شناسه قبض خود را در آپ ثبت كنند و از طريق آن از صدور قبض جديد مطلع شوند و از همانجا صورتحساب خود رابپردازند.

وب سايت شركت توزيع نيروي برق گلستان با آدرس www.ped-golestan.ir و درگاه اينترنتي به آدرس  www. saapa.ir  : مشتركان گلستانی مي توانند با ورود به وب سايت هاي مذكور به قسمت پرداخت صورتحساب مراجعه و با وارد كردن شناسه  و ارجاع به درگاه بانكي قبض خود را بپردازند.

 كد دستوري با شماره #1521*733* و #1521*741* :  يكي از روشهاي پرداخت هزينه صورتحساب برق مصرفي است كه مشتركان مي توانند با شماره گيري و دنبال كردن مراحل آن، قبض خود را پرداخت كنند.

ATM , POS : مشتركان با مراجعه به دستگاههاي خود پرداز عضو شتاب ( ATM ) و انتخاب گزينه پرداخت قبوض، قبض خود را پرداخت مي كنند و در POS نيز با ثبت شناسه قبض، بدهي به مشترك اعلام مي شود و از همانجا مي توانند هزينه صورتحساب برق مصرفي خود را پرداخت كنند.

 تلفن 4 شماره اي 1521 : مشتركان گلستانی مي توانند با شماره گيري 1521 و دنبال كردن كدهاي دستوري، بهاي قبض مصرفي خود را بپردازند.

به گفته وي در دفاتر پيشخوان نيز مشتركان شناسه قبض خود را به كارگزار دفتر پيشخوان اعلام و براي پرداخت قبض خود از وی كمك خواهند گرفت و در ICT روستايي نيز مي توانند شناسه قبض خود را به كارگزار ICT روستايي اعلام و براي پرداخت قبض خود از آنها كمك بگيرند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت توزیع نیروی برق گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .