عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازرسی استاندارد از نانوایی های گلستان آغاز شد


بازرسی استاندارد از نانوایی های گلستان آغاز شد

 رئیس اداره امور آزمایشگاه های استاندارد گلستان از آغاز طرح بازرسی و نمونه برداری از واحدهای نانوایی استان گلستان خبر داد. 

مهدیس مسیبی اظهار داشت: هدف از اجرای طرح بازرسی از نانوایی های گلستان، بررسی تناسب آرد مصرفی با نوع نان در حال پخت، کیفیت آردهای نانوایی و وضعیت سبوس مورد مصرف در نانوایی ها (از نظر دارا بودن پروانه های بهداشتی، نوع سبوس مورد مصرف و اختلاط آن با آرد)، نمک و سایر افزودنی های مورد استفاده در پخت نان می باشد.
وی رعایت بهداشت، کیفیت پخت نان، کالیبره بودن ترازوهای مورد استفاده در نانوایی ها و استاندارد بودن دستگاه پخت نان را از دیگر شاخص های مورد بررسی در این بازرسی ها دانست.
مسیبی در ادامه بیان داشت: این طرح با همکاری معاونت غذا و دارو و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از 13 آذرماه 98 در استان به اجرا در آمده است.
به گفته رئیس اداره امور آزمایشگاه های استاندارد گلستان در این طرح که تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت، کلیه واحدهای خبازی شهری نان سنگک و لواش و تعدادی از واحدهای خبازی نان بربری مستقر در 8 شهرستان استان شامل گرگان، کردکوی، گمیشان، بندرگز، علی آباد، گنبد، آزادشهر و کلاله مورد بازرسی کارشناسان استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی استان قرار می گیرد و نتایج بازرسی نیز متعاقبا از طریق پایگاه اطلاع رسانی استاندارد گلستان اعلام می گردد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .