عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان: مسئولیت فرصتی برای خدمتگذاری است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان: مسئولیت فرصتی برای خدمتگذاری است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان: مسئولیت فرصتی برای خدمتگذاری است

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی را فرصتی برای خدمتگذاری بیشتر و امانتی الهی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی در آیین معارفه سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی علی آبادکتول اظهار کرد: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامیبه عنوان امانت و فرصت برای خدمتگذاری بیشتر است و قبول مسئولیت در نظام اسلامی یعنی قبول زحمت بیشتر.

وی با اشاره به حدیثی از امام عسکری (ع) مسئولیت‌ها در نظام اسلامی را امانت الهی دانست و اضافه کرد:‌ باید با تلاش برای رفع مشکلات مردم این امانت را به درستی حفظ کرده و به مسئولان بعدی واگذار کنیم.

مازندرانی تصریح کرد: وظایف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار گسترده است و نقش تاثیرگذاری در بخش های مختلف دارد که ارتباط تنگاتنگ با مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر یکی از ویژگی های مهم در حوزه تعاون و کار است لذا انتظارات مردم، مسئولیت در این حوزه را برای ما سنگین تر می کند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان علی آباد کتول به لحاظ رشد شاخص های ارزیابی جزء شهرستان های خوب و فعال است و این روند باید با تلاش مضاعف حفظ شود.

در این مراسم سعید پوراسفندیاری به عنوان سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی علی آباد کتول معرفی و از تلاش های محمد سرگلزایی قدردانی شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان: مسئولیت فرصتی برای خدمتگذاری است

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 373
  • کد خبر : 68462