عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کشف و ضبط 566 عدد کاتین چوب آلات قاچاق از نوع توسکا در روستای سرکلاته


کشف و ضبط 566 عدد کاتین چوب آلات قاچاق از نوع توسکا در روستای سرکلاته

 

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت:" طی بازدید از محل دپوی چوب آلات و همچنین کارگاههای چوب بری روستای سرکلاته 566 عدد کاتین چوب آلات قاچاق از نوع توسکا کشف و ضبط گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان سرهنگ حبیب یارادبزی اظهار داشت:" طی گشت و بازدید در کارگاههای چوب بری روستای سرکلاته شهرستان کردکوی 566 عدد کاتین چوب آلات قاچاق از نوع توسکا کشف و ضبط گردید."

وی تصریح کرد:" این مقدار چوب آلات قاچاق از دو مکان دپوی چوب آلات و سه کارگاه چوب بری در منطقه بوده که با هوشیاری و اقدامات به موقع و گشت و مراقبت های ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان توقیف و ضبط شدند.

وی افزود:" در رابطه با پرونده تخلف برای هر کارگاه چوب بری و دو انبار مخصوص دپوی چوب آلات تنظیم گردید و برای رسیدگی به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

حبیب یارادبزی در ادامه بیان کرد:" نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه روزی گلوگاه های قاچاق استان را کنترل نموده و با متخلفین برخورد جدی قضایی خواهد شد.

یارادبزی گفت:" حفاظت از عرصه های منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب آلات جنگلی از وظایف همگانی بوده که انتظار می رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند و با مشاهده چنین مواردی مراتب را هرچه سریع تر از طریق شماره 1504 اطلاع رسانی نموده تا بتوانیم از تخریب منابع طبیعی جلوگیری کنیم.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .