عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در پاییز سال جاری 16 کارگاه آموزشی گردشگری در استان گلستان برگزار شد


در پاییز سال جاری 16 کارگاه آموزشی گردشگری در استان گلستان برگزار شد

 سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از برگزاری 16 کارگاه آموزشی گردشگری در سطح استان برای تأسیسات گردشگری و جوامع محلی خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، احمد تجری امروز چهارشنبه 20 آذر 98 با اعلام این خبر گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر در پاییز سال جاری 16 دوره و کارگاه آموزشی در سطح استان برای نیروی انسانی تأسیسات گردشگری و جوامع محلی برگزار شده است.
او خاطرنشان کرد: تولید محتوا در صنعت گردشگری، بازاریابی با رویکرد توسعه خرد مشاغل گردشگری، گردشگری مسئولانه و اخلاق در گردشگری، ارگونومی گردشگری با محوریت گردشگری سلامت، آشنایی با مقررات و ضوابط دفاتر خدمات مسافرتی و کارگاه توانمندسازی جوامع محلی از عناوین مهم‌ترین دوره‌های برگزارشده در این مدت است.
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی گلستان با اشاره به این‌که از مهرماه سال جاری تاکنون 776 نفر در این دوره‌ها آموزش‌ دیده‌اند، یادآور شد: اکنون 4 موسسه آموزشی در حوزه گردشگری در استان گلستان فعالیت می‌کنند که بر‌اساس مجوزهای صادره می‌توانند دوره‌های کوتاه مدت آموزشی راهنمایان تور، خدمات هتلداری، راهنمایان و بلدهای محلی، مدیر فنی بند (ب)، دوره‌های آداب معاشرت و الگوهای رفتاری در گردشگری و... را برگزار نمایند.
تجری اضافه کرد: بهره‌مندی از اساتید با تجربه و خبره و همچنین پیش‌بینی دوره‌های موردنیاز جهت آموزش مدیران و کارکنان مرتبط با حوزه گردشگری راهی است جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر و باکیفیت بهتر به گردشگران که امروزه از ضروریات صنعت گردشگری است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .