عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل گاز گلستان از پیشرفت 80 درصدی اجرای شبکه سایت جدید روستای قلعه قافه خبر داد


مدیرعامل گاز گلستان از پیشرفت 80 درصدی اجرای شبکه سایت جدید روستای قلعه قافه خبر داد

 مدیرعامل گاز گلستان از پیشرفت 80 درصدی اجرای شبکه سایت جدید روستای قلعه قافه مینودشت خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری در حدود 2/5 میلیارد ریال هزینه در حال انجام می باشد.

به گزارش روابط عمومی مهندس رحیمی در مصاحبه با پایگاه خبری گاز گلستان افزود: در پی رانش زمین در روستای قلعه قافه مینودشت، موضوع انتقال واحدهای مسکونی در معرض خطر به مکان جدید در دستور کار استانداری گلستان قرار گرفت که در همین راستا به منظور خدمات رسانی و ایجاد تاسیسات زیربنایی از جمله گاز در اوایل آذرماه سالجاری که در جلسه قرارگاه بازسازی استانداری مصوب شد نسبت به برنامه ریزی و انجام کار در کوتاه ترین زمان اقدام گردید.
مهندس رحیمی تصریح کرد: در همین ارتباط این شرکت بصورت ویژه موضوع گازرسانی به سایت جدید و تعدادی کوچه های قدیم مورد نظر را در برنامه قرار داد بطوریکه فرآیند مطالعه، طراحی و انتخاب پیمانکار تا نیمه دوم آذر ماه انجام گرفت و شروع پروژه مذکور عملاً از 16 آذر  اجرا شد.
 وی با اشاره به اهمیت موضوع خدمات رسانی به سایت جدید که مورد تاکید و پیگیری مستمر و حتی بازدید میدانی استاندار محترم را از روند پیشرفت پروژه ها بهمراه داشت گفت: در جلسه ای که با حضور مدیران استانی و کارشناسان در روستای  قلعه قافه برگزار شد آخرین اقدامات صورت گرفته مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و در این خصوص استاندار گلستان از عملکرد شرکت گاز که توانسته در این زمان کوتاه 80 درصدی پیشرفت اجرایی داشته باشد تقدیرنمود.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان اظهار داشت: در حال حاضر شبکه اجرا شده بطول 2 کیلومتر در مرحله تست نهایی قرار دارد و ظرف چند روز آینده، تزریق گاز شده و آماده بهره برداری خواهد شد ضمن اینکه انشعابات مربوطه در مواردی که شرایط به لحاظ فنی و بهره برداری مهیا بوده نصب گردیده است .   

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .