عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قطار گردشگری گرگان اینچه برون میزبان هیئت های ورزشی استان


قطار گردشگری گرگان اینچه برون میزبان هیئت های ورزشی استان

 يكي از سياست‌هاي راه‌آهن ج.ا.ا در راستای خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی، راه‌اندازي قطار گردشگري است كه خوشبختانه در اين مورد استقبال خوبي نيز توسط همه اقشار مختلف مردم کشورمان صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق۲، به منظور استفاده از ظرفيت‌هاي ريلي و توسعه گردشگري با استفاده از حمل‌و‌نقل سبز، قطار گردشگري گرگان ـ اينچه برون هم چون ايام گذشته ميزبان مردم و از جمله میزبان هیئت های ورزشی استان گلستان و تور هاي گردشگري بود.

مدیر کل راه آهن شمالشرق2 گفت: ريل باس گرگان، اينچه برون داراي۴ واگن با ظرفيت ۳۳۶ نفر است كه روزانه در مسير گرگان ـ اينچه برون اعزام و مسافران و گردشگران را جابجا مي كند.

مهدی عبدالکریم زاده اضافه کرد: مسافران و گردشگران مي‌توانند از قابليت‌ها و پتانسيل‌هاي بي‌شماراستان گلستان، نگارستان ايران زمين با آب و هواي چهار فصل و قرار داشتن كوه، دشت، دريا در كنار یکدیگر و بازار چه هاي مرزي و ساحلي (بندرتركمن) استفاده و روز به ياد ماندني را در كنار خانواده و همسفران خود سپري كنند.

وی ادامه داد: اين قطار گردشگري مورد استقبال هم استاني‌هاو مردم اين خطه قرار گرفته و کسبه و بازاريان ساكن در مرز پل از ورود قطار گردشگري خوشحالي استقبال كردند و رفت و آمد و حضور قطار گردشگري را در استان و مخصوصا در مناطق مختلف استان از جمله اينچه برون، بندر ترکمن و ... را عامل توسعه و افزايش درآمد اقتصادي و اشتغالزايي مستقیم و غیر مستقیم را خواهد داشت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه آهن شمال شرق۲
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 555
  • کد خبر : 69027