عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل نود و یکمین جلسه پیاپی شورای فرهنگ عمومی استان گلستان


تشکیل نود و یکمین جلسه پیاپی شورای فرهنگ عمومی استان گلستان

تشکیل نود و یکمین جلسه پیاپی شورای فرهنگ عمومی استان گلستان

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تشکیل نود و یکمین جلسه پیاپی و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گلستان در سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری افزود: در صبح امروز (یکشنبه 8 دی ماه) با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی، نود و یکمین جلسه پیاپی و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گلستان در سال جاری برگزار شد.
وی ادامه داد: در ابتدای جلسه، طرح انتخاب گلستان به عنوان پایتخت فرهنگی اقوام که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با همکاری موسسه پژوهشی محققان رهگشا هیرکان تدوین شده است، به طور مبسوط  پیشنهاد و تشریح شد.
کشمیری افزود: همچنین در این جلسه توسط مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ، تعیین کارگروه ویژه تبیین گام دوم انقلاب تشریح و معرفی شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: در بخش پایانی جلسه حاضران درباره تعیین روز گرگان به بحث و بررسی پرداختند و مقرر شد در جلسات آتی پس از بررسی های کارشناسی دقیق تر و افکار سنجی ها روز مشخصی از سال به عنوان روز گرگان تعیین شود.
یادآوری می شود پیگیری و بررسی موضوع مهم پایتخت فرهنگی اقوام و شکل گیری کار گروه ارتقای فرهنگ سلامت در دستور آتی جلسه شورای فرهنگ عمومی قرار گرفت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .